۱۹ مرداد ۱۴۰۱، ۲۲:۱۶
کد خبرنگار: 2748
کد خبر: 84849894
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

همایش فرصت های سرمایه گذاری لرستان در تهران برگزار می شود

خرم آباد – ایرنا – استاندار لرستان گفت: همایش و نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری استان آبان ماه امسال در تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا فرهاد زیویار چهارشنبه شب در جلسه شورای گفت وگوی  دولت و بخش خصوصی اظهار داشت: لرستان ظرفیت های بسیار زیادی در بخشهای مختلف اقتصادی، فرهنگی، تاریخی، کشاورزی و گردشگری دارد که این همایش نیز در راستای معرفی دقیق این توانمندی ها برای حضور سرمایه گذاران و توسعه اقتصادی استان برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: به همین منظور برگزاری جلسه ای در تهران با حضور نخبگان و افراد موثر در سطح ملی که علاقه مند به سرمایه گذاری در استان هستند ضروری است.

وی با اشاره به لزوم بسترسازی و ایجاد شرایط برای سرمایه گذاری های کلان در لرستان، افزود: مذاکرات زیادی انجام و مقرر شده است سازمان نظام پزشکی، بنیاد مستضعفان و کمیته امداد اقدامات خوبی با اجرای ابرپروژه ها انجام دهند که پس از تایید نهایی و برنامه ریزی، رسانه ای خواهد شد.

استاندار لرستان ادامه داد: توانمندسازی و استفاده از ظرفیت های موجود در راستای محرومیت زدایی در دستور کار است و به همین منظورهفته آینده نیز رییس کمیته امداد کشور به همراه هیاتی به استان سفر می کند.

زیویار تاکید کرد: باید بسترهای لازم سرمایه گذاری در استان در حوزه های اساسی کشاورزی، کشت گیاهان گلخانه ای، گردشگری، آبزیان و معدن فراهم شود که امید می رود پیگیری ها و مذکرات صورت گرفته در سال دوم فعالیت دولت سیزدهم منجر به انعقاد قرارداد؛ تفاهم نامه ها و اقدامات عملی شود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha