۱۹ مرداد ۱۴۰۱، ۲۲:۰۸
کد خبرنگار: 2748
کد خبر: 84849889
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۳۵ هزارمیلیارد تومان طرح سرمایه گذاری در لرستان تعریف شد

خرم آباد – ایرنا – معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: ۳۵ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان طرح سرمایه گذاری برای رشد اقتصادی استان در سالجاری تعریف شده است که بخش مهمی از این رقم در حوزه مسکن است.

به گزارش خبرنگار ایرنا سیروس ابراهیمی چهارشنبه شب در جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی اظهار داشت: حدود ۲ تا سه هزار میلیارد تومان طرح طی ماه های اخیر در استان کلنگ زنی شده از جمله اینکه عملیات اجرایی سه واحد فروسیلیس هرکدام با اعتبار ۶۰۰ تا ۷۰۰ میلیارد تومان آغاز شده است و کلنگ زنی شده اما با توجه به نرخ بالای بیکاری در استان باید اقدامات بیشتری صورت گیرد.

وی با اشاره به تعریف یک برنامه چهارساله و برنامه سال ۱۴۰۱ در استان، گفت: بخشی از این برنامه ها در گرو عملکرد مطلوب و موثر سازمان های جهادکشاورزی و صمت است که باید به تعهدات خود به خوبی عمل کنند.

ابراهیمی افزود:‌ میراث فرهنگی و شهرداری ها، آب منطقه ای، تربیت بدنی و راه و شهرسازی ادارات موثر در رشد و رونق اقتصادی محسوب می شوند که انتظار می رود با برنامه ریزی، کار کارشناسی و ارائه پروژه های خوب عمل کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان همچنین به برگزاری نمایشگاه سازمان توسعه و تجارت ایران در اربیل اشاره و بیان کرد: در نظر داریم با اربیل عراق ارتباطاتی داشته باشیم چراکه اصلی ترین معبر صادرات به کشور عراق است بنابراین واحدهای تولیدی استان که صادرات دارند باید در این رویداد شرکت کنند.

ابراهیمی همچنین با اشاره به برگزاری همایش ملی فرصت های سرمایه گذاری استان لرستان در تهران، اظهار داشت: امید می رود این نمایشگاه نیز در معرفی استان و هدایت هلدینگ و شرکت های سرمایه گذاری دولتی و خصوصی به این منطقه محروم تاثیرگذار باشد.

وی بدون اشاره به زمان دقیق برگزاری این همایش ادامه داد:‌ آبان ماه زمان مطلوبی برای این رویداد است و طرح های ارائه شده جهت حضور در این همایش نباید معارض یا مشکل صدور مجوز و مشکلات اساسی زیرساختی داشته باشند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha