۱۹ مرداد ۱۴۰۱، ۱۹:۱۶
کد خبرنگار: 1285
کد خبر: 84849779
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شناسایی ۱۵۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا در چهارمحال و بختیاری

شهرکرد- ایرنا- رییس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری از مراجعه ۳۲۵ بیمار مشکوک به علائم بالینی کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی استان طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: از این تعداد آزمایش ۱۵۵ بیمار مثبت قطعی اعلام شد.

علی احمدی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از بیماران جدید ۱۲۹ نفر سرپایی تحت درمان قرار گرفتند و ۲۶ بیمار نیز در مراکز درمانی استان بستری شدند.

وی تعداد بیماران بستری در بخش کرونا مراکز درمانی استان را ۱۳۳ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد حال عمومی ۱۶ بیمار وخیم است و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

رییس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری روند شیوع کرونا در این استان را همچنان افزایشی دانست و گفت: هنوز علائمی مبنی بر کاهش شیوع کرونا در استان گزارش نشده و همچنان روزانه بین حدود ۱۵۰ تا ۲۰۰ بیمار مبتلا در استان شناسایی می‌شود.

احمدی خاطرنشان کرد: با وجود بالا بودن روند بروز کرونا در استان اما کمترین فوتی در استان به ثبت رسیده و میانگین مرگ و میر ناشی از کرونا در استان کمتر از میانگین کشوری است.

به گزارش ایرنا، بر اساس آخرین اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شهرستان‌های شهرکرد، فارسان، کوهرنگ، اردل، کیار و بن در وضعیت قرمز (خیلی پرخطر) و شهرستان‌های لردگان، خانمیرزا، بروجن و سامان در وضعیت زرد (خطر متوسط) قرار گرفته است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha