بسیاری از دانش آموزان با استعداد و سخت کوش کهگیلویه و بویراحمدی از امکانات تحصیلی محروم هستند

یاسوج- ایرنا- نائب رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز کهگیلویه و بویراحمد گفت: دانش آموزان این استان از لحاظ استعداد، سخت کوشی و مهارت بی نظیرند، اما امکانات ندارند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ریحان ناجی مقدم روز چهارشنبه در نشست با خبرنگاران در یاسوج اظهار داشت: موفق شدیم تعداد ۴ هزار نفر از دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد را فراتر از سطح تعیین شده به عنوان بورسیه قلم چی ثبت کنیم.

وی افزود: ۵۰ دانش آموز در استان بدون در نظر گرفتن طایفه گری انتخاب شده اند و تحت نظر مشاوران برتر کشور خدمات می گیرند.

نائب رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ساخت مدرسه در استان توسط خیران هنوز به صورت مطلوب فرهنگ سازی نشده و با وجود مفاخر علمی بسیار در استان، فضا و نگاه ها بیشتر به سمت سیاست بوده تا پیشرفت آموزش باشد.

ناجی مقدم ابراز داشت: نیاز است در زمینه فرهنگ سازی در امر مدرسه سازی و معرفی شخصیت های علمی استان همچون دکتر ملک حسینی، فرناز حسن زاده و مفتخر علمی دیگر رسانه ها مطلب انتشار دهند.

وی تاکید کرد: از خرداد ماه امسال تاکنون میزان ۱۰ میلیارد تومان توافق نامه برای ساخت مدرسه در استان با مشارکت خیرین منعقد شده است.

نائب رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: بیست و چهارمین جشنواره خیران مدرسه ساز روز چهارشنبه ۲۰ مهرماه ۱۴۰۱ در تهران برگزار می شود و می طلبد رسانه ها در این جهت آگاهی بخشی و فرهنگ سازی مناسبی برای ساخت مدرسه متناسب با نیازمندی های فضاهای آموزشی برای استان را ترویج دهند.

ناجی مقدم بیان کرد: خیران مدرسه ساز بومی و غیربومی تاکنون بیش از هزار کلاس درس در کهگیلویه و بویراحمد ساخته اند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha