۱۹ مرداد ۱۴۰۱، ۱۳:۱۶
کد خبرنگار: 1794
کد خبر: 84849425
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استان قزوین در بازی‌های کشورهای اسلامی ۱۱ نماینده دارد

قزوین – ایرنا – مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: ۱۱ نماینده از استان در بازی‌های کشورهای اسلامی ۲۰۲۲ به میزبانی قونیه – ترکیه حضور دارند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، عباس علایی مقدم روز چهارشنبه با حضور در ایرنا استان قزوین به مناسبت روز خبرنگار، افزود: حضور این تعداد از ورزشکاران از این استان در بازی های کشورهای اسلامی با استان های بزرگ کشور مانند کرمان برابری می کند.

وی اضافه کرد: بازیهای کشورهای اسلامی طی روز های هشت تا ۱۰ آگوست برابر با ۱۷ تا ۲۷ مرداد در شهر قونیه ترکیه و در ۲۷ رشته ورزشی برگزار می شود.  

علایی مقدم افزود: تلاش می کنیم با برنامه ریزی برای دوره بعدی بازی های کشورهای اسلامی تعداد بیشتری را از استان اعزام کنیم.

وی اضافه کرد: قزوین از نظر توسعه ورزش فوتبال از استاهای همجوار خود شامل زنجان و همدان نیز یک سر و گردن بالاتر است و هم اکنون تیم کراپ الوند در فوتسال برتر کشور صدرنشین است و تیم شمس آذر در فوتبال برای صعود به لیگ برتر وارد عرصه رقابت های دسته اول کشور شده است.

این مسوول گفت: ورزش، ابعاد مختلفی دارد و در استان قزوین انتظاراتی که از بخش خصوصی برای حمایت از ورزش داریم هنوز محقق نشده است هرچند باشگاه های کراپ الوند در فوتسال، شمس آذر در فوتبال، شیشه در هندبال و ژوبین در والیبال بانوان سرمایه گذاری کرده اند.

وی در ادامه با تبریک روز خبرنگار، گفت: اگر اصحاب رسانه و خبرنگاران نباشند تلاش ها و زحمات مسوولان دیده نمی شود چون خبرنگاران، گوش و زبان مردم هستند و مشکلات و مطالبات مردم را به مدیران و تلاش ها و زحمات مدیران را به مردم منعکس می کنند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha