۱۹ مرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۵۷
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 84849305
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون پرورشی و فرهنگی: امور تربیتی مدارس البرز نیاز به غباروبی دارد

کرج- ایرنا- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز با اشاره به نیازهای مختلف آموزشی و تربیتی در این استان گفت: امور تربیتی مدارس البرز  نیاز به غباروبی دارد.

به گزارش ایرنا، « سردار فتح الهی » روز چهارشنبه در آیین تودیع و معارفه رییس اداره امورتربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش استان البرز که درکانون امام علی (ع) کرج برگزار شد،افزود: برنامه ها و فعالیت های امور تربیتی ، مشاوره و آسیب ها باید از کف مدارس مورد پیگیری قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: از ظرفیت های استانی برای حل مشکلات و سوق دادن کارها بر محوریت سند تحول بنیادین استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه تیم جدید کاری می تواند تحول در مجموعه ایجاد کند، یادآورشد: در حوزه امور تربیتی باید به مسائلی همانند همیار مشاور، طرح نماد، کیفی سازی فرآیند مشاوره ، توانمندسازی مشاوران، جدی گرفتن خدمات خط ۱۵۷۰ به دانش آموزان و بازدید میدانی توجه خاص کرد.

فتح الهی تصریح کرد: با برنامه ریزی ، نظارت و همدلی  می توان کارها را پیش برد زیرا ارتقاء سطح کمی و کیفی برنامه های حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی نیاز به موچ گیری ندارد.

وی ادامه داد: برای  حسن انجام کارها در مسئولیتی که بر عهده داریم باید از زندگی و سیره شهدای گرانقدر استفاده کنیم.

وی افزود: از شهریورماه نظارت مینی بوسی برامور تربیتی و پرورشی مدارس استان البرز آغاز می شود که این کار بزرگ نیاز به مشارکت  و همراهی همه دارد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرزتاکید کرد: با همدلی و نگاه جهادی اردوگاه شهید بهشتی کردان آماده ارائه خدمات به علاقمندان به خصوص در بخش غنی سازی اوقات فراغت شده است.

در این نشست از زحمات علی رحمانی تقدیر شد و فرهاد منظوری به عنوان رییس اداره امورتربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش استان البرز معرفی شد.

استان البرز ۵۲۰ هزار دانش آموز دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha