استاندار: پیشرفت هرمزگان در گرو تحقق طرح‌های مصوب سفر رییس جمهور است

بندرعباس- ایرنا- استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه تحقق و اجرای طرح‌های مصوب سفر رییس جمهور به هرمزگان سبب پیشرفت توام با عدالت استان خواهدشد، گفت: مدیران دستگاه‌های دولتی تمام توان خود برای به نتیجه رسیدن طرح‌های رشد استان به‌کار گیرند.

به گزارش ایرنا، مهدی دوستی شامگاه سه‌شنبه در نشست بررسی و پایش پیشرفت مصوبه های سفر رییس جمهور به هرمزگان افزود: مطابق برنامه ریزی صورت گرفته بخشی از این مصوبه های سفر قرار است در هفته دولت سال‌جاری و بخش دیگر در دهه مبارک فجر به بهره‌برداری رسیده و به مردم استان تقدیم شود.
وی بر تسریع روند اجرای پروژه‌های رشد هرمزگان در حوزه‌های کشاورزی، شیلات و گازرسانی به شرق و غرب استان تاکید کرد و این پروژه‌ها را مهم‌ترین طرح‌های دولت برای توسعه متوازن استان برشمرد.
استاندار هرمزگان تصریح کرد: تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی مکلفند از تمام ظرفیت خود و مجموعه تحت نظرشان را برای تسریع در تکمیل و به نتیجه رسیدن پروژه‌های مصوب سفر رییس جمهور به کار بگیرند.
وی با تاکید بر اهمیت همه پروژه‌های مصوب سفر اظهارداشت: یکی از مهم‌ترین مصوبه ها، گازرسانی به شرق استان است که مبنای توسعه منطقه و سپس استقرار صنایع سنگین در شرق خواهد بود.
در این نشست همچنین مدیران ۱۱ دستگاه‌ اجرایی که در سفر رییس جمهور بیشترین و مهم‌ترین پروژه‌های مصوب را داشتند؛ به ارائه گزارش در خصوص آخرین روند اجرای پروژه‌ها و دریافت اعتبارات و تسهیلات پرداختند.
گفتنی است؛ در سفر دیماه سال ۱۴۰۰ آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور به هرمزگان در مجموع ۱۶۴ طرح مهم و ۴۹ هزار میلیارد تومان اعتبار و تسهیلات برای توسعه استان به تصویب رسید.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha