۱۸ مرداد ۱۴۰۱، ۱۸:۳۶
کد خبرنگار: 1285
کد خبر: 84848675
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شناسایی ۴۶ بیمار مبتلا به کرونا در چهارمحال و بختیاری

شهرکرد - ایرنا - رییس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری گفت: در شبانه‌روز گذشته ۹۱ بیمار مشکوک به علائم بالینی کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی استان مراجعه کردند که از این تعداد آزمایش ۴۶ بیمار مثبت قطعی اعلام شد.

علی احمدی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از بیماران جدید ۳۰ نفر سرپایی تحت درمان قرار گرفتند و ۱۴ بیمار نیز در مراکز درمانی استان بستری شدند.

وی، مجموع بیماران بستری در بخش کرونا مراکز درمانی استان را ۱۴۰ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد حال عمومی ۱۵ بیمار وخیم است و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

رییس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در شبانه‌روز گذشته مورد فوتی ناشی از کرونا در استان به ثبت نرسیده است، خاطرنشان کرد: مجموع فوتی‌های کرونا در استان کماکان یک هزار و ۸۵۶ نفر است.

احمدی تصریح کرد: با وجود بالا بودن روند بروز کرونا در استان اما کمترین فوتی در استان به ثبت رسیده و میانگین مرگ و میر ناشی از کرونا در استان کمتر از میانگین کشوری است.

وی افزود: مهمترین توصیه برای مهار شیوع کرونا و کاهش آسیب‌های ناشی از آن رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کنار واکسیناسیون عمومی است.

به گزارش ایرنا، بر اساس آخرین اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شهرستان‌های شهرکرد، فارسان، کوهرنگ، اردل، کیار و بن در وضعیت قرمز (خیلی پرخطر) و شهرستان‌های لردگان، خانمیرزا، بروجن و سامان در وضعیت زرد (خطر متوسط) قرار گرفته است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha