۱۸ مرداد ۱۴۰۱، ۱۷:۰۱
کد خبرنگار: 2506
کد خبر: 84848604
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

امیرمحمدی: «بهتری» تعلیق شده نه MMA ایران؛ واقعیت را وارونه جلوه ندهید

تهرا- ایرنا- مسئول برکنارشده روابط بین‌الملل فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی گفت: برخی قصد دارند واقعیت را وارونه جلوه دهند؛ در این مورد باید بدانید که MMA ایران تعلیق نشده بلکه شخص رئیس فدراسیون از سوی فدراسیون بین‌المللی MMA تعلیق شده است.

به گزارش ایرنا، پس از اینکه خبری مبنی بر تعلیق MMA ایران از سوی فدراسیون بین‌المللی مطرح شد، «یوسف بهتری» رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی کشورمان به تشریح دلایل این مساله پرداخت.

یکی از تصمیمات رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی پس از تعلیق، برکناری «ایمان امیرمحمدی»‌ بود. بهتری در این خصوص گفت: به خاطر ضعف وی در برقراری ارتباط با نهاد بین‌المللی و انعکاس ناقص اخبار و نتایج گفت‌وگوها، او را عزل کردیم.

امیرمحمدی در گفت‌وگو با ایرنا در واکنش به اظهارات رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی اظهار داشت: بهتری روز ۵ آگوست (۱۴ مردادماه) از سوی فدراسیون بین‌المللی تعلیق شد و یک‌روز پس از آن او در نامه‌ای خبر برکناری‌ام را اعلام کرد که در فضای مجازی پخش شد.

وی افزود: مگر او نمی‌گوید به دلیل ضعف برکنار شدم؟ پس چرا بعد از اینکه نامه تعلیقش را در واتس‌آپ برایش فرستادم، مرا برکنار کرد؟ غیر از این است که می‌خواست من را مقصر جلوه بدهد؟

امیرمحمدی اضافه کرد: وی به فدراسیون جهانی هم نامه زده که من به دلیل فعالیت‌های غیر حرفه‌ای برکنار شده‌ام که واقعا این مساله برای ارگان جهانی خنده‌دار است، چراکه او خودش به خاطر رفتار و اقداماتش تعلیق شده است.

وی افزود: اکنون می‌توانید سایت فدراسیون جهانی را ببینید که نام بهتری حذف شده و فعلا فعالیت‌های ایران تا زمان مشخص شدن مسئول جدید متوقف است.

 مسئول پیشین روابط بین‌الملل فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی ایران در خصوص اینکه گفته می‌شود به دلیل درخواست رقم سنگین فدراسیون جهانی از ایران این مسابقات لغو شده، توضیح داد: این یک دروغ بزرگ است. من از بهتری و هیچ فردی هراس ندارم. فروردین‌ماه جلسه‌ای در استانبول بین من، بهتری و مسوول جهانی برگزار شد که میزبانی مسابقات آسیایی MMA را به ایران دادند. آقای بهتری خیلی ذوق‌زده شد و به تهران اعلام کرد که میزبانی ما با حجاب اسلامی تایید شد.

امیرمحمدی: «بهتری» تعلیق شده نه MMA ایران؛ برخی واقعیت را وارونه جلوه ندهند

وی افزود: اینکه فدراسیون جهانی از کشورهای میزبان مبلغی را می‌گیرد یک امر طبیعی و همواره وجود داشته است. به‌نظر شما ایشان همان موقع و زمانی‌که درخواست میزبانی داد، متوجه نشد که باید مبلغی را برای میزبانی بدهد؟! چطور آن موقع موافقت کرد اما الان می‌گوید زیر بار حرف زور نمی‌رویم؟! حتما این وسط مسائلی بوده که برخی به آن نرسیده‌اند.

امیرمحمدی گفت: ببینید از سوی فدراسیون جهانی به کشور میزبان ۲۵ هزار دلار به‌عنوان امانت داده می‌شود. همچنین میزبان باید ۵۰۰ هزار دلار حق میزبانی به فدراسیون جهانی بدهد. این در MMA طبیعی است چراکه تا حامی مالی و درآمدزایی به اندازه‌ای بالاست که ۵۰۰ هزار دلار در آن دیده نمی‌شود. یوسف بهتری این مساله را از اول می‌دانست.

وی گفت: بهتری هفته گذشته رئیس فدراسیون جهانی را به ایران دعوت کرد تا با حضور در کیش اقدامات نهایی انجام شده و نظرات داده شود که او نیز موافقت کرد. پس از آن هرچه با بهتری تماس گرفتم و ویدئو کنفرانس گذاشتیم از رئیس فدراسیون ایران خبری نشد تا جایی‌که مسئول جهانی فهمید که وضعیت نامشخصی دارد. در ادامه رئیس جهانی به من اعلام کرد دیگر به هیچ عنوان با بهتری حرف نخواهد زد چراکه پنج مرتبه پاسخ تماسش را نداده است.

امیرمحمدی بیان کرد: سپس بهتری جواب تماس مسئول آسیایی را هم نداد  تا حکم تعلیق صادر شود. این را هم بگویم که شخص یوسف بهتری تعلیق شده نه MMA ایران. طبیعتا تا ۷۲ ساعت دیگر نام فرد دیگری به عنوان مسئول MMA ایران اعلام خواهد شد.

وی در پایان گفت: بهتر است روراست باشیم و ضعف ناتوانی خودمان را به دیگران ربط ندهیم. من تمام ماجرا را توضیح دادم و دوستان نیز می‌دانند خودشان مقصر هستند اما می‌خواهند واقعیت را به شکل دیگری نشان بدهند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha