فرانکفورتی‌ها به فکر آبروداری؛ کهکشانی‌ها به دنبال تاریخ‌سازی

تهران - ایرنا - تیم‌های رئال مادرید و اینتراخت فرانکفورت امشب برگزار کننده سوپر جام اروپا در ورزشگاه المپیک هلسینکی هستند.

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار ورزشی ایرنا، دیدار سوپرجام اروپا با حضور ۲ تیم رئال مادرید که قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را در کارنامه دارد و اینتراخت فرانکفورت قهرمان لیگ اروپا در حالی در ورزشگاه المپیک هلسینکی برگزار می‌شود که در ۹ سال گذشته، تنها یکبار قهرمان لیگ اروپا توانسته قهرمان لیگ قهرمانان را در سوپرکاپ اروپا شکست دهد که این تیم اتلتیکو مادرید در سال ۲۰۱۸ بود.

کارلو آنچلوتی سرمربی کهشکانی‌ها، برای این بازی که امشب (چهارشنبه) ساعت ۲۳:۳۰ به وقت ایران برگزار می شود تمامی ۲۴ بازیکن تیم را همراه خود به فنلاند برده است؛ حتی لوئیس لوپز دروازه‌بانی سوم تیم هم در لیست وجود دارد ضمن اینکه خریدهای رئال مادرید برای فصل ۲۳-۲۲ یعنی آنتونیو رودیگر و اورلین شوامنی هم این فرصت را خواهند داشت تا در اولین بازی خود با پیراهن جدید بازی کنند.

براساس لیست منتشر شده در رسانه‌ها، کورتوا، لونین و لوئیس لوپز به عنوان دروازه‌بانان رئال مادرید، کارواخال، میلیتائو، آلابا، وایخو، ناچو، رودیگر، اودریوزولا و مندی در پست دفاع، ‌کروس، مودریچ، کاسمیرو، والورده، لوکاس وی، سبایوس، شوامنی و کاماویگا به عنوان هافبک، هازارد، بنزما، آسنسیو، وینی جونیور، رودریگو و ماریانو در پست مهاجم، این تیم را همراهی می‌کنند.

فرانکفورتی‌ها به فکر آبروداری؛ کهکشانی‌ها به دنبال تاریخ‌سازی

کهکشانی‌ها در حالی به میدان می‌روند که تیم رقیب بهترین بازیکن خود یعنی کوستیچ را که به یوونتوس تورین پیوسته را از دست داده است. فرانکفورتی‌ها در آغاز بوندس لیگای متحمل شکست ۶ بر یک مقابل قهرمان بلامنازع این سال‌های فوتبال آلمان یعنی بایرن مونیخ شدند.

اینتراخت فرانکفورت در صورت قهرمانی به دوم تیم آلمان تبدیل خواهد شد که توانسته سوپر جام اروپا را تصاحب کند. بایرن مونیخ در سالهای ۲۰۱۳ و ۲۰۲۰ موفق به کسب این عنوان شده است. 

تارنمای موندو دپورتیوو در بازتاب خبر این مسابقات نوشت: دستورالعمل آنچلوتی در این فصل واضح و ساده است؛ یک بلوک دفاعی قوی که با رودیگر (چلسی) و شوامنی (آ اس موناکو) تقویت شده است، یک هافبک کلیدی با چهره‌هایی همچون کروس و مودریچ تا توپ را از پشت به بهترین شکل بگیرند و حضور و گلزنی بنزما و بازی‌سازی رودریگو، مارکو آسنسیو و هازارد.

شایان ذکر است اگر رئال مادرید قهرمان سوپرجام اروپا شود، هر کدام از بازیکنان ۱۱۰ هزار یورو پاداش می‌گیرند.

در حقیقت با توجه به پاداش ۵.۱ میلیونی یوفا برای حضور رئال در سوپرجام و قهرمانی احتمالی، باشگاه در نظر دارد که این پاداش را بین بازیکنان و اعضای تیم تقسیم کند. البته این پاداش به طور مثال با پاداش قهرمانی چمپیونزلیگ که نفری ۷۰۰ هزار یوروست، فاصله زیادی دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha