۱۸ مرداد ۱۴۰۱، ۱۴:۲۹
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 84848379
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

طرح ورزش‌های خیابانی در همدان اجرا می‌شود

۱۸ مرداد ۱۴۰۱، ۱۴:۲۹
کد خبر: 84848379
طرح ورزش‌های خیابانی در همدان اجرا می‌شود

همدان-ایرنا- معاون اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: طرح کشوری ورزش‌های خیابانی به طور همزمان از نیمه دوم مرداد ماه در شهرستان‌های استان با همکاری هیات‌های ورزشی اجرا می شود.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان، علی ضمیری کامل روز سه شنبه در اولین جلسه ستاد استانی طرح ورزش خیابانی در سال ۱۴۰۱ افزود: طرح ورزش های خیابانی با شعار ایران شاد و با حضور هیات های استان در راستای کاهش استرس و کم تحرکی، پیشگیری از بیماری های شایع و غیرواگیر، ایجاد و ارتقای دسترسی به فرصت های مشارکت ساکنان محلات، حضور حداکثری مردم، اجرای همسو و هماهنگ فعالیت ها و برنامه های ورزشی همگانی ادارات و نهادینه کردن فرهنگ ورزش اجرایی می شود.

وی اجرای طرح ورزش‌های خیابانی را در غنی سازی اوقات فراغت خانواده‌ها، ارتقا سلامتی، بالا بردن سواد حرکتی، آشنایی با رشته های متنوع ورزشی و افزایش امید به زندگی موثر دانست و تصریح کرد: هزینه برای سلامت افراد در جامعه، یک نوع سرمایه گذاری است، تا با پیشگیری لازم از بروز بیماری ها مختلف جلوگیری شود.

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به اهمیت توسعه ورزش های همگانی در بین اقشار کم تحرک جامعه به خصوص شهروندان افزود: پرداختن به ورزش باعث جلوگیری از بروز بیماری های قلبی و عروقی و تنفسی در بین افراد می شود.

استان همدان حدود ۳۰ هزار ورزشکار سازمان یافته در رشته‌های زیرمجموعه ورزش‌های همگانی دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha