۱۸ مرداد ۱۴۰۱، ۱۰:۱۷
کد خبر: 84847953
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دمای هوا در خراسان رضوی کاهش می‌یابد

۱۸ مرداد ۱۴۰۱، ۱۰:۱۷
کد خبر: 84847953
دمای هوا در خراسان رضوی کاهش می‌یابد

مشهد- ایرنا- کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: تا اواخر هفته دمای استان خراسان رضوی با شیب ملایم کاهش پیدا می‌کند.

زهرا عنایتی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:طبق تحلیل نقشه ها و مدلهای هواشناسی از بعداز ظهر امروز و در نواحی شمالی استان با افزایش ابرناکی و ایجاد بارشهای رگباری امکان ایجاد سیلاب و رواناب دور از انتظار نیست.

وی اضافه کرد: در مناطق بادخیز نیمه جنوبی، شرقی و غربی خراسان رضوی هم با افزایش سرعت و شدت وزش باد تا اواخر هفته شاهد افزایش گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا و ایجاد خسارت خواهیم بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: طی شبانه روز گذشته قوچان با کمینه دمای هوای ۱۶ درجه و داورزن با بیشینه دمای هوای ۴۱ درجه سلسیوس به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهرهای خراسان رضوی بوده اند و در همین مدت بیشترین سرعت وزش باد از شهرستانهای تایباد و سبزوار با ۵۴ کیلومتر در ساعت ثبت و گزارش شده است.

عنایتی افزود: دمای هوای شهر مشهد طی ۲۴ ساعت گذشته بین ۲۲ و ۳۶ درجه سانتیگراد در نوسان بود و پیش بینی می‌شود امروز نیز در گرم‌ترین ساعت با یک درجه کاهش نسبت به روز گذشته به ۳۵ و در خنک ترین ساعات به ۲۱ درجه بالای صفر برسد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha