رزمندگان سرایا القدس با نیروهای ویژه اسرائیل در نابلس درگیر شدند + فیلم

تهران - ایرنا- مبارزان گردان "نابلس" وابسته به سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین صبح امروز (سه شنبه) با نیروهای ویژه رژیم صهیونیستی درگیر شدند.

به گزارش ایرنا، تصاویر منتشر شده در رسانه های فلسطینی از صدای تیراندازی شدید در شهر نابلس حکایت دارد.

نیروهای ویژه رژیم صهیونیستی برای بازداشت شهروندان فلسطینی از بامداد امروز (سه شنبه) به شهر نابلس یورش بردند و مبارزان فلسطینی نیز به مقابله با آنها پرداختند.

ارتش رژیم صهیونیستی سپس نیروهای خود را در شهر نابلس تقویت کرد.

در همین حال، گردان نابلس صبح امروز اعلام کرد که مبارزان این گردان ها درحال درگیری شدید با نیروهای ویژه دشمن صهیونیستی هستند که به بخش قدیمی شهر نابلس یورش برده اند و آنها را زیر تیراندازی گسترده خود قرار داده اند.

تصاویر منتشر شده نشان می دهد که یک خودروی نظامی اشغالگران در خیابان "فیصل" شهر نابلس هدف تیراندازی مستقیم رزمندگان فلسطینی قرار گرفته است.

این تصاویر همچنین از شنیده شدن صدای انفجار در جریان محاصره یک خانه در بخش قدیمی شهر نابلس از سوی نظامیان اشغالگر حکایت دارد.

برخی منابع فلسطینی گفتند که نیروهای رژیم صهیونیستی در جریان این یورش خود "ابراهیم النابلسی" از اعضای گردان های شهدای الاقصی شاخه نظامی جنبش فتح را ترور کرده و به شهادت رساندند.

براساس اعلام شبکه فلسطین الیوم، یک جوان فلسطینی در جریان مقابله با نیروهای اشغالگر قدس در شهر نابلس از ناحیه سینه زخمی شد.

جمعیت هلال احمر فلسطین نیز اعلام کرد که سه شهروند فلسطینی از ناحیه پشت و دست زخمی و به بیمارستان منتقل شدند و یک زن فلسطینی نیز زخمی شده، اما ارتش رژیم صهیونیستی جلوی رسیدن نیروهای امدادی برای ارایه کمک های اولیه و انتقال به بیمارستان را به امدادگران نداده است.

براساس اعلام این جمعیت، تاکنون دستکم ۱۰ شهروند فلسطینی در خیابان فیصل نابلس به ضرب گلوله صهیونیست ها زخمی شده اند.

مقابله گردان نابلس با نیروهای ویژه رژیم صهیونیستی که به این شهر یورش برده اند، همچنان ادامه دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha