۱۷ مرداد ۱۴۰۱، ۱۷:۲۳
کد خبرنگار: 3092
کد خبر: 84847550
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خبرنگاران افسران جهاد امیدآفرینی هستند 

گرگان - ایرنا - فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: کسب هدف مهم "جهاد امیدآفرینی" از مسیر جهاد رسانه‌ای و قلم‌زدن در میدان نبرد روایت‌ها و تصویرها محقق می‌شود و خبرنگاران، افسران و سربازان این جهاد مقدس هستند.

به گزارش ایرنا، سردار علی ملک‌شاهکوهی روز دوشنبه در پیامی به مناسبت روز خبرنگار اظهار داشت: سوگند خداوند به قلم و آنچه می نویسند، یادآور ارزش حرفه مقدس خبرنگاری در مسیر نشر راستین اخبار و آگاه‌سازی بهنگام و صحیح، نشر حقیقت و گسترش آگاهی‌های عمومی در راستای پیشرفت، سربلندی و سعادت کشور، مراقبت از منافع ملی و مصالح مردم و  آرمان‌های ارزشمند انقلاب اسلامی است.

وی در این پیام افزود: همزمانی روز خبرنگار با عاشورای حسینی فرصتی مغتنم است تا خبرنگاران با الگوبرداری از فلسفه قیام سیدالشهدا در جهاد تبیین پیش رفته و زینب‌وار مبانی انقلاب اسلامی را برای نسل جدید تبیین کنند.
سردار ملک شاهکویی در ادامه این پیام با تسلیت ایام عزاداری سید وسالار شهیدان و گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی، موفقیت روزافزون همه خبرنگاران و اصحاب رسانه استان را آرزو کرد.

سال ۱۳۷۷ شهید محمود صارمی از خبرنگاران خبرگزاری جمهوری اسلامی که به ‌عنوان نماینده خبرگزاری در دفتر مزارشریف افغانستان مشغول فعالیت بود با حمله گروهک تروریستی طالبان شربت شهادت را نوشید و شورای فرهنگ عمومی ۱۷ مرداد ماه را از سال ۱۳۷۸ (یک سال بعد از شهادت محمود صارمی) به یاد این شهید بزرگوار روز خبرنگار نامید.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha