۱۶ مرداد ۱۴۰۱، ۲۲:۳۰
کد خبرنگار: 3134
کد خبر: 84847124
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

روزانه تا ۴۵۰ بیمار مشکوک کرونا به مراکز درمانی استان سمنان مراجعه می‌کنند

سمنان- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: روزانه ۴۰۰ تا ۴۵۰ بیمار مشکوک به کرونا به مراکز درمانی استان مراجعه می‌کنند که از این تعداد آزمایش ۱۰۰ تا ۱۲۰ نفر مثبت می‌شود. 

به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد ریواده شامگاه یکشنبه اظهار داشت: روزانه ۲۰ الی ۲۵ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه استان سمنان بستری می‌شوند.

وی افزود: اکنون ۲۲ بیمار در بخش‌های مراقبت ویژه استان سمنان بستری هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: بنا بر گزارش ستاد ملی مبارزه با کرونا، وضعیت استان سمنان از نظر شیوع کرونا نسبت به بسیاری از نقاط کشور بهتراست و در یک هفته اخیر روند کاهشی شیوع این ویروس را تجربه کرد.

ریواده بیان کرد: با این حال  رعایت فاصله گذاری اجتماعی و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، به ویژه تزریق دز یادآور واکسن توصیه می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: افرادی ‌که ۶ ماه از تزریق آخرین دز واکسنشان گذشته، به ویژه کسانی ‌که بیش از ۵۰ ساله هستند و یا بیماری زمینه‌ای دارند، نسبت به تزریق واکسن اهتمام داشته باشند.

در حال حاضر شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و شاهرود قرمز، شهرستان‌های سرخه و دامغان نارنجی، شهرستان های گرمسار و میامی زرد و شهرستان‌ آرادان آبی کرونایی هستند. 

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha