نماینده مجلس: از پساب تصفیه‌خانه جهرم در توسعه صنعت استفاده شود

شیراز-ایرنا- نماینده شهرستان‌های جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز تصفیه‌خانه فاضلاب جهرم با دبی خروجی معادل ۴۰ لیتر بر ثانیه در حال فعالیت است و از این ظرفیت باید در حوزه صنعت شهرستان بیشترین استفاده را کرد.

محمدرضا رضایی کوچی روز یکشنبه در حاشیه بازدید از بخش‌های مختلف تصفیه خانه جهرم  به همراه فرماندار ویژه جهرم و رئیس آبفا جهرم، افزود: متأسفانه جانمایی تصفیه‌خانه جهرم در دهه هفتاد به خوبی انجام نشده است همچنان که یکی از مشکلات توسعه فرودگاه در جهرم جانمایی نامناسب این مجموعه بوده است، اما باید کمک کنیم از ظرفیت‌های موجود شهرستان بهترین استفاده را ببریم.

رئیس کمیسیون عمران مجلس ضمن تقدیر از مجموعه آبفا شهرستان جهرم اظهار کرد: خوشبختانه بر اساس گزارش‌های ارائه‌شده ، از سال ۹۹ تاکنون در شهر جهرم حدود هزار و ۸۰۰ انشعاب فاضلاب به مردم فروخته شده و در مدار قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: از مردم در شهر جهرم تقاضا دارم با مراجعه به آبفای شهرستان برای اتصال به انشعاب فاضلاب اقدام کنند، زیرا امروز با تأمین اعتباری که صورت گرفته است برای اکثر مناطق جهرم این امکان فراهم است.

نماینده جهرم در مجلس اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده و تأمین اعتبار لازم در سال جاری، شاهد افزایش حدود ۱۵ تا ۲۰ درصد میزان پساب خروجی در این تصفیه‌خانه خواهیم بود.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha