۱۵ مرداد ۱۴۰۱، ۱۷:۰۳
کد خبرنگار: 3005
کد خبر: 84846309
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کویت خواستار اقدام فوری برای توقف جنایت های اشغالگران شد

تهران – ایرنا – وزارت خارجه کویت خواستار اقدام فوری جامعه جهانی برای توقف جنایت های اشغالگران صهیونیستی علیه مردم فلسطین شد.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری رسمی کویت(کونا) وزارت خارجه این کشور روز شنبه در بیانیه ای، حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه را به شدت محکوم کرد.

وزارت خارجه کویت اعلام کرد که این تجاوز وحشیانه، ادامه جنایت های نیروهای اشغالگر و اصرار رژیم صهیونیستی بر نقض آشکار قوانین و قطعنامه های بین المللی است.

کویت از جامعه جهانی خواست به وظیفه خود برای اقدام فوری به منظور پایان دادن به این تجاوز آشکار و وادار کردن رژیم صهیونیستی به پایبندی به قوانین بین المللی و قطعنامه های سازمان ملل عمل کند.

مناطق مختلف نوار غزه از عصر دیروز (جمعه) شاهد حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی است که در جریان آن دستکم ۱۵ نفر شهید و ۱۱۴ نفر دیگر مجروح شدند.

درپی این جنایت آفرینی صهیونیست ها، گروهان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز از شب گذشته تا امروز مناطق مختلف فلسطین اشغالی را آماج راکت ها و خمپاره های خود قرار داده است.

"بنی گانتس" وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ظهر امروز پس از جلسه امنیتی خود از ادامه جنایت آفرینی این رژیم در غزه خبر داد و دستور داد که حملات به غزه ادامه یابد.

این درحالی است که شبکه المیادین به نقل از منابعی در مقاومت فلسطین اعلام کرد: جنبش جهاد اسلامی عجله ای برای پایان دادن به نبرد با رژیم صهیونیستی ندارد و در راستای تبدیل نبرد به یک جنگ فرسایشی حرکت می کند که جبهه داخلی رژیم صهیونیستی را در وضعیت فلج باقی نگه می دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha