۱۵ مرداد ۱۴۰۱، ۱۵:۲۷
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 84845950
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برای معرفی جاذبه های زنجان از ظرفیت شرکتهای بزرگ استفاده شود

زنجان - ایرنا - معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور با اشاره به اینکه مسافران آشنایی کمی با ظرفیت های استان زنجان دارند گفت: باید برای حوزه گردشگری رویداد تعریف کرد و در این راستا می توان از ظرفیت شرکت‌های بزرگ زنجان استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی اصغر شالبافیان روز شنبه در دیدار با  امام جمعه استان با بیان اینکه قطار گردشگری مقدمه‌ای برای استفاده از ظرفیت استان زنجان است، افزود: امید است سال آتی عزاداران حسینی بتوانند از سایر نقاط کشور امکان حضور در جمع سوگواران امام حسین (ع) در زنجان را داشته باشند.

وی، با بیان اینکه زنجان برای همه زنجانی‌ها است و برای جذب گردشگران باید از محتواهایی در حوزه گردشگری اعم از بیلبورد، تابلوهای بین راهی و غیره تهیه کرد افزود: در این خصوص مرکز خراسان جنوبی  چنین کاری انجام داده که صدا و سیما استان زنجان نیز می تواند با مراکز صدا و سیما استان‌های دیگر تفاهم‌نامه امضا کند که هزینه ای هم ندارد.

این مسوول یادآور شد: امروز به مناسبت مراسم یوم‌العباس قطار گردشگری کاروان عشق با همکاری راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران راه‌اندازی شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان نیز با بیان اینکه در ایران بسترهای خوبی در حوزه گردشگری وجود دارد، اظهار داشت: آرامگاه ملاحسن کاشی، بقعه قیدار نبی، غار کتله‌خور، معبد داش‌کسن و غیره از جمله مناطق گردشگری استان زنجان است.

حجت الاسلام علی خاتمی با بیان اینکه ظرفیت‌های خوب گردشگری در استان زنجان وجود دارد که متاسفانه نمی‌توانیم از آن به نحو مناسبی استفاده کنیم افزود: اگر گردشگر به مدت ۲۴ ساعت در زنجان اقامت داشته باشد، اقتصاد استان تغییر می‌کند.

وی، با اشاره به لزوم استفاده از تجربیات سایر افراد در حوزه گردشگری زنجان گفت: امیدواریم با حضور معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تکانی به حوزه گردشگری استان زنجان داد شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha