عملیات اجرایی سد باهوش تنگستان هفته دولت آغاز می‌شود

بوشهر - ایرنا - نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات اجرایی سد باهوش در شهرستان تنگستان با ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار هفته دولت آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، غلامحسین کرمی در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه در جمع  نمازگزاران اهرمی افزود: همچنین اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی پل روی رودخانه باهوش اهرم از محل اعتبارات نفت تامین و مهر امسال ابلاغ می شود.

وی اظهار کرد: احداث پل رودخانه باهوش بعنوان یکی از دغدغه های شهروندان شهر اهرم مطرح است.

کرمی ادامه داد: با توجه به ضرورت احداث پانسیون پزشکی در شهرستان تنگستان در سفر هیات دولت به این استان ۱۰میلیارد تومان اعتبار به این بخش اختصاص یافته است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین مدارس تخریبی استان در شهرستان تنگستان قرار دارد گفت: در زمان حاضر مدرسه های محمود احمدی و  گورک خورشیدی در دست احداث است.

وی تخصیص یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای احداث بلوار میدان راه اهرم - فراشبند، تخصیص یک میلیارد تومان برای تکمیل روشنایی ورزشگاه اهرم، تخصیص ۲ میلیارد تومان برای زمین ورزشی، تخصیص زمین ورزشی روستاهای باغک جنوبی، عالی حسینی و شورکی را  از دیگر اقدامات انجام شده در شهرستان تنگستان عنوان کرد.

کرمی اظهار کرد: همچنین جاده میانی بخش مرکزی از عالی حسینی تا انبارک که به جاده مرگ مشهور است با ۲ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات در اختیار نماینده به آن اختصاص داده شده است.

وی گفت: در بحث خسارات نخلداران اهرمی از سامانه بارشی مونسون مقرر شده  برای جبران این خسارت ها ضایعات جمع آوری و در اختیار تعاون روستایی قرار گیرد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha