۱۴ مرداد ۱۴۰۱، ۱۴:۵۵
کد خبرنگار: 2237
کد خبر: 84845137
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خطیب جمعه رشت: باید اعتبارات با اولویت اشتغالزایی هزینه شود

رشت- ایرنا- نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت با بیان اینکه اعتبارات خوبی برای استان اختصاص یافته است، گفت: باید اعتبارات با اولویت اشتغالزایی هزینه شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های نماز جمعه این هفته رشت افزود: اشتغال اولویت نخست جوانان است و بنابراین فرمانداران باید با اولویت سنجی و با هماهنگی با استاندار برای هزینه کرد اعتبارات برنامه ریزی کنند.
وی یکی از راهکارهای اشتغالزایی را احیای کارخانه های تعطیل یا نیمه تعطیل عنوان کرد و گفت: راه اندازی این واحدها می تواند موجب اشتغالزایی و کمک به رفع دغدغه جوانان برای بیکاری شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان همچنین پسماند، راههای روستایی، برق و سدهای نیمه تمام را از  عمده مشکلات و  اولویت های اختصاص بودجه توسط فرمانداران عنوان کرد.

آیت الله فلاحتی افزود : اگرچه دشمنان صف های نانوایی مان  را نشان می دهند اما کمبود آرد نداریم ولی اروپاییان امسال به دلیل قطع گاز و سوخت از سوی روسیه زمستان سختی را در پیش خواهند داشت.

وی اظهار داشت : اگرچه تورم و مشکلاتی در کشور است اما مردم ما آبرومندانه زندگی می کنند.

نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه همچنین به رعایت حجاب و عفاف بویژه در ایام سوگواری سالار شهیدان تاسوعا و عاشورا تاکید کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha