۱۴ مرداد ۱۴۰۱، ۱۳:۲۱
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 84845071
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶۵ بیمار کرونایی در بخش‌های ویژه بیمارستان‌های خوزستان بستری هستند

اهواز - ایرنا - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: ۶۵ بیمار مبتلا به کرونا هم اکنون در بخش‌های ویژه بیمارستان‌های خوزستان بستری و تحت مراقبت هستند.

دکتر حبیب حی‌بر روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص آخرین وضعیت بیماری کووید-۱۹ در خوزستان بیان کرد: ۲۳۵ بیمار کرونایی هم اکنون در بیمارستان‌های خوزستان بستری هستند که این آمار نسبت به روز گذشته ۳۰ مورد کاهش یافته است.

وی افزود: طی شبانه روز گذشته ۶۵ بیمار کرونایی از بیمارستان‌های خوزستان مرخص شدند که این آمار در مقایسه با روز پیش از آن، سه مورد بیشتر است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: با افزایش ابتلا به بیماری کرونا، روند روزانه بستری بیماران ادامه دارد به گونه‌ای که در شبانه روز گذشته ۳۳ نفر در بخش‌های عادی و ویژه بیمارستان‌های استان بستری شدند.

حی بر بیان کرد: خوشبختانه در این بازه زمانی هیچ فوتی کرونایی نداشتیم که امیدواریم این روند همچنان ادامه داشته باشد.

وی از مردم خواست رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و تزریق واکسن را در دستور کار قرار دهند تا بتوان با کمترین تلفات این بیماری را مهار کرد.

بر اساس آخرین رنگ بندی کرونایی، چهار شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، چهار شهرستان نارنجی، ۱۴ شهرستان زرد و بقیه مناطق استان در وضعیت آبی کرونایی هستند.

تاکنون بیش از هفت میلیون و ۴۰۰ هزار دُز واکسن کرونا در خوزستان به جامعه هدف تزریق شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha