۱۴ مرداد ۱۴۰۱، ۱۷:۱۱
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 84844902
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تنیس باز مهابادی آماده افتخار آفرینی برای کشورمان است

مهاباد - ایرنا - الینا رحیمی ملی پوش جوان مهابادی آماده حضور پر قدرت و افتخار آفرینی در رقابت‌های بین المللی قهرمانی تنیس روی میز جهان است.

 اردوی آماده سازی تیم ملی تنیس روی میز جهت حضور در مسابقات جهانی سوئد با حضور الینا رحیمی قهرمان شایسته مهابادی به میزبانی تهران در حال برگزاری است.

الینا رحیمی روز جمعه به خبرنگار ایرنا گفت: اردوی آمادگی تیم ملی از ۱۰ روز قبل با حضور ملی پوشان در حال برگزاری است که در بین آنها من و باران ارجمند به مسابقات بین المللی سوئد اعزام خواهیم شد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر به اوج آمادگی خود برای شرکت در این مسابقات نزدیک شدم و هدفم قرار گرفتن در یکی از سکوهای قهرمانی و کسب افتخار برای کشور است.

الینا رحیمی اظهار کرد: بازیکنان کشورهای شرق آسیا از جمله چین، کره و ژاپن حریفان اصلی وی برای کسب عناوین قهرمانی هستند که باید با تمرکز و آمادگی ذهنی و بدنی بالا از سد آنها عبور کنم.

وی یادآور شد: با کمک مربیان تیم ملی حریفان خود را به خوبی آنالیز کرده و با شناخت نقاط ضعف و قوت آنها شانس خوبی برای کسب مدال دارم.

به گزارش ایرنا، رقابت‌های بین المللی قهرمانی تنیس روی میز جهان با حضور نفرات برتر این رشته از ۲۱ تا ۲۳ مردادماه به میزبانی کشور سوئد برگزار خواهد شد.

الینا رحیمی متولد ۱۳۸۳ در شهر مهاباد است که طی سال‌های گذشته همواره در اردوهای تیم ملی حضور داشته و سابقه قهرمانی ایران و آسیای میانه را در کارنامه دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha