جبران عقب ماندگی های حوزه درمان اردبیل نیازمند توجه ویژه مسئولان است

اردبیل - ایرنا - استاندار اردبیل با بیان اینکه زیرساخت های درمانی این استان در شان مردم منطقه نیست، گفت: جبران عقب ماندگی های حوزه درمان اردبیل نیازمند توجه ویژه مسئولان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا،  سیدحامد عاملی روز پنجشنبه در جلسه با مدیر عامل و معاونان سازمان تامین اجتماعی افزود: اردبیل جزو استان هایی است که حوزه درمان آن از متوسط کشوری پایین است.

وی ارتقای وضعیت حوزه درمان استان را ضروری دانست و اظهار کرد: متولیان این حوزه به ویژه سازمان تامین اجتماعی برای جبران عقب ماندگی منطقه باید تصمیمات مناسب و شایسته ای اتخاذ کنند.

عاملی بیان کرد: برای بهبود وضعیت درمان استان، جبران عقب ماندگی های منطقه و تحقق عدالت اجتماعی باید مسئولان نگاه ویژه ای به استان اردبیل داشته باشند.

استاندار اردبیل اضافه کرد: با توجه به عدم سرمایه‌گذاری‌های مهم و تاثیرگذار از سوی شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) در استان اردبیل، مطالعه و اجرای سرمایه‌گذاری‌های اقتصادی و تحول‌آفرین در استان اهمیت زیادی دارد.

عاملی ادامه داد: استان اردبیل نیازمند سرمایه‌گذاری‌های مهم از سوی شستا است و این سرمایه‌گذاری‌ها باید تاثیرگذار و منجر به رشد و توسعه اقتصادی منطقه شود. 

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت: برای رشد و توسعه اقتصادی استان باید هلدینگ‌های شستا در منطقه سرمایه گذاری کنند.

علی نیکزاد افزود: نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی آماده همکاری با شستا برای سرمایه گذاری هستند و حمایت لازم را انجام خواهند داد.

وی اظهار کرد: انتظار می رود شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) مطالعات لازم در حوزه‌هایی که توجیه اقتصادی دارد را انجام داده و زمینه اجرای آن را فراهم کند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: توجه سازمان تأمین اجتماعی به تقویت بخش درمان استان اردبیل و ارتقای این بخش به متوسط کشوری یک ضرورت است.

وی اضافه کرد: ما مخالف اجرای طرح های کوچک نیستیم اما اجرای طرح های کوچه دردی دوا نمی کند و برای جبران عقب ماندگی های استان اردبیل باید با سرمایه گذاری هنگفت طرح های بزرگ اجرا کرد.

به گزارش ایرنا، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به همراه معاونان خود برای بررسی میدانی مسائل حوزه تامین اجتماعی و مدیریت درمان به استان اردبیل سفر کرده است تا پس از بازدید از تمامی شهرستان های استان و احصای مشکلات و نواقص موجود تصمیمات عملی در این رابطه اتخاذ شود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha