۱۳ مرداد ۱۴۰۱، ۱۸:۰۷
کد خبرنگار: 1795
کد خبر: 84844587
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مادر شهید: مهمترین سلاح در برابر دشمنان ولایت مداری است

کرج- ایرنا- مادر شهید رضا پناهی از دانش آموزان شهید دوران هشت سال دفاع مقدس گفت: هدف دشمنان از تبلیغات گسترده فاصله گرفتن نوجوانان و جوانان از ارزش های انقلاب و اسلام است که مهمترین سلاح در برابر آن ولایت مداری و داشتن بصیرت است.

« معصومه حمامی اصل » در حاشیه برگزاری دهمین سوگواره دانش آموزی «احلی من العسل» استان البرز که روز پنجشنبه در سالن امام علی (ع) کرج برگزار شد در گفت و گو با ایرنا افزود: سوگواره دانش آموزی «احلی من العسل» دارای اهمیت زیادی است چرا که دشمنان ما امروز تبلیغ گسترده ای دارند تا دانش آموزان، نسل نو و نوجوان و جوان ما از ارزش های انقلاب و اسلام فاصله بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: برنامه های همچون احلی من العسل که مختص دانش آموزان است، ارزش های حضرت قاسم بن الحسن(ع) را در ذهن و دل نوجوانان روشن می کند.

وی بیان داشت: امام حسین (ع) یک ویژگی ها و امتیازهای خاص دارند که باید توجه کنیم.

حمامی اصل یادآورشد: یکی از این ویژگی ها رسوخ حرارت محبت ایشان در دل مومنین است که پیغمبر اکرم(ص) فرمودند که علاقه خاصی در قلوب مردم برای امام حسین وجود دارد ک خاموش شدنی نیست.

وی تصریح کرد: عزاداری و گریه کردن در روز شهادت اهل بیت (ع ) شایسته است اما برای هیچ کدام از معصومین به اندازه امام حسین (ع) سفارش نشده است.

وی با بیان اینکه عاشورا در همه‌ زمان های تاریخ کلاس درسی برای یاد دادن و یاد گرفتن است، عنوان کرد: ما از قیام عاشورا شجاعت، ایثار، شهادت و شهامت را که خصوصیات یک انسان آزاده است می توانیم بیاموزیم.

مادر شهید افزود: سوگواره دانش آموزی «احلی من العسل» همزمان با ششم محرم برگزار می شود تا دانش آموزان به یاد حضرت قاسم در دشت کربلا ندای لبیک یا حسین سر دهند.

 وی ادامه داد: امروز یکی از ابزارهایی که به شدت دشمن روی آن سرمایه‌گذاری می‌کند، جوانان و نوجوانان را از مسیر خارج کند، فضای مجازی است که باید هوشیار باشید تا آسیب نبینید.

 شهید رضا پناهی در سال ۱۳۴۸ در خانواده ای مذهبی در شهرستان کرج متولد شد، اما در سن ۱۲ سالگی با اصرار، پدر و مادر خود را راضی کرد تا به جبهه برود و به فرمان معمار کبیر انقلاب لبیک بگوید.

این شهید والامقام در تاریخ ۲۷ بهمن ماه سال ۱۳۶۱ در منطقه عملیاتی قصر شیرین استان کرمانشاه براثر اصابت ترکش دشمن به شهادت رسید.

استان البرز ۵۲۰ هزار دانش آموز دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha