۱۳ مرداد ۱۴۰۱، ۱۹:۱۲
کد خبرنگار: 2203
کد خبر: 84844544
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

تکمیل بیمارستان جدید بشرویه نیاز به ۱۰۰ میلیارد تومان دارد

بیرجند - ایرنا - سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: بیمارستان در حال احداث بشرویه در حال حاضر با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی، برای تکمیل به ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید محمد موسوی میرزایی روز پنجشنبه در سفر استاندار خراسان جنوبی و بازدید از بیمارستان در حال احداث این شهرستان افزود: این پروژه با زیربنای سه هزار و ۷۰۰ مترمربع در زمینی به مساحت چهار هکتار در حال اجراست.

وی با بیان اینکه تاکنون ۴۶ میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده است اظهار داشت: تکمیل پروژه، تأمین تجهیزات و پیش‌بینی زمین برای ارتقای بیمارستان از ۳۲ به ۸۸ تختخوابی از جمله اقدامات در دست اجرا در شهرستان است.

استاندار خراسان جنوبی که قبل از این در سفر غیررسمی خردادماه امسال از پروژه در حال احداث بیمارستان بشرویه بازدید کرده بود، امروز در سفر رسمی خود، به منظور رصد شرایط و اطلاع از تغییرات حاصل شده، یک بار دیگر از این پروژه بازدید کرد.

همچنین قناعت امروز از پروژه در حال احداث مرکز فرهنگی هنری شهرستان بشرویه نیز بازدید کرد. این پروژه با هدف تأمین زیرساخت‌های فرهنگی و هنری شهرستان در سال ۱۳۹۷ کلنگ‌زنی شده است.

سالن آمفی تئاتر شهر بشرویه با عنوان پروژه احداث و توسعه مرکز فرهنگی هنری شهرستان به ابعاد هزار و ۲۰۰ مترمربع در حال احداث است.

اجرای این پروژه تاکنون ۲۴ میلیارد و ۴۹۰ میلیون ریال هزینه به همراه داشته و تکمیل آن ۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

بازدید از سالن نیمه تمام مدیریت بحران شهرداری بشرویه از دیگر برنامه‌های استاندار در سفر به این شهرستان بود،

عملیات اجرایی این پروژه با زیربنای هزار و ۱۰۰ متر مربع در سال ۱۳۸۹ آغاز شده است و در حال حاضر ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این سالن نیمه تمام و انجام امور نازک کاری، نصب تأسیسات، نماکاری و سایر مبلغی بیش از ۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

همچنین استاندار خراسان‌ جنوبی امروز از پروژه چمن مصنوعی مجموعه ورزشی آزادی بشرویه بازدید کرد.

این پروژه از تیپ مینی چمن‌های فوتسال است که به مساحت ۸۰۰ مترمربع و با ظرفیت ۴۰۰ صندلی تماشاچی در مجموعه ورزشی آزادی بشرویه اجرا شده است.

چمن مصنوعی ورزشگاه آزادی بشرویه که در حال حاضر ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، در سال ۹۶ کلنگ‌زنی شده و میران اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه تاکنون ۶ میلیارد و ۵۶۷ میلیون ریال بوده است.

فقدان برج نوری، نداشتن سرویس بهداشتی، نبود رختکن، نیاز به تأمین انشعابات آب، برق و سایر از جمله مشکلات این پروژه است که رفع آنها ۱۲ میلیارد تومان اعتبار می‌طلبد.

بازدید از پروژه نیمه تمام و روند پیشرفت فیزیکی استخر سرپوشیده شهرستان بشرویه از دیگر برنامه‌های استاندار خراسان جنوبی در سفر به بشرویه بود.

اداره کل ورزش و جوانان استان، عملیات اجرایی احداث استخر سر پوشیده شهرستان بشرویه را در سال ۱۳۸۶ آغاز کرد، این پروژه با زیربنای هزار و ۴۵۰ متر مربع در مجموعه ورزشی آزادی شهرستان در حال اجرا است.

برای احداث این پروژه که در حال حاضر ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، تاکنون ۳۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است و تکمیل آن بیش از ۱۷۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

بازدید از مدرسه علمیه شهرستان بشرویه با ۱۶ هزار مترمربع مساحت و حوزه علمیه تاریخی ملاعبدالله تونی بشروی که با قدمت ۴۰۰ ساله به عنوان یکی از قدیمی‌ترین حوزه‌های علمیه کشور، نشان دهنده دیرینگی مذهب شیعه و علاقه مردم به مسائل مذهبی در شهرستان بشرویه است از دیگر برنامه‌های استاندار خراسان جنوبی در سفر به این شهرستان بوده است.

نماینده مردم شهرستان‌های فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مدیران کل ستادی و استانی، ائمه جمعه، فرماندار و شماری از مسئولان شهرستان بشرویه، استاندار را در این برنامه‌ها همراهی می‌کنند.

استان خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و مرکز شهرستان بشرویه در ۳۰۰ کیلومتری شمال بیرجند است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha