۲۶ میلیارد تومان در سفر رییس جمهور به بهزیستی کرمانشاه اختصاص یافت

کرمانشاه - ایرنا - مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از اختصاص ۲۶ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و برنامه های در دست اجرای این نهاد در سفر رییس جمهور به استان خبر داد و گفت: این مصوبات ابلاغ شده اما هنوز اعتباری تخصیص داده نشده است.

دکتر «فرحناز محمدی» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: مهمترین طرح نیمه تمام بهزیستی استان، مجتمع فرهنگی و ورزشی شهید ادیبان شهر کرمانشاه است که ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در سفر رییس جمهور به استان برای تکمیل آن هشت میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

وی همچنین از اختصاص ۱۱ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل، تجهیز و تعمیر مراکز درمانی و فیزیوتراپی سازمان بهزیستی در سطح استان در این سفر خبر داد.

محمدی در ادامه بیان داشت: در سفر رییس جمهور به استان همچنین ۲ میلیارد تومان برای بازسازی، خرید و ساخت مسکن خانواده های داری ۲ فرزند معلول استان با هم افزایی بنیاد برکت مصوب شده است.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه همچنین گفت: در راستای خدمت رسانی به مددجویان بهزیستی و کمیته امداد استان مانندگاز کشی و برق کشی و خدمات شهرداری به طور مشترک پنج میلیارد تومان برای مددجویان در این سفر اختصاص یافته است.

اختصاص ۲۹ میلیارد تومان به اداره کل راه و شهرسازی برای ساخت ۲ مرکز نگهداری و کارآفرینی بهزیستی

محمدی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در این سفر برای تکمیل پروژه خانه "هاجر" شهر کرمانشاه که با هدف نگهداری شبانه روزی زنان روانی زیرپوشش این نهاد ساخته می شود، ۱۹ میلیارد تومان اختصاص یافته است، افزود: این پروژه که توسط اداره کل راه و شهرسازی در حال ساخت است، ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی همچنین گفت: به مجموعه کارآفرینی "بدریه" شهر اسلام آباد غرب که منظور حرفه آموزی و کارآفرینی مددجویان زیرپوشش احداث می شود ۱۰ میلیارد تومان به اداره راه و شهرسازی ابلاغ شده است.

محمدی توضیح داد: بهره بردار این ۲ پروژه بهزیستی استان اما سازنده و احداث کننده اداره کل راه و شهرسازی است و اعتبارات به این اداره کل اختصاص یافته است.

۷۶۰ درخواست در حوزه سازمان بهزیستی به رییس جمهور داده شد

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در بخش پایانی صحبت های خود اعلام کرد: در سفر هیات دولت به استان کرمانشاه در ۲۳ تیرماه سال‌جاری، ۷۶۰ نامه در حوزه بهزیستی استان به رییس جمهور نوشته شده است، که بیشترین آنها در خصوص تقاضا برای ودیعه مسکن و کمک های موردی مالی است.

محمدی تصریح کرد: هنوز برای پاسخگویی به درخواست های مددجویان از رییس جمهور بودجه و تسهیلاتی در نظر گرفته نشده است اما در این اداره کل با تمام توان در حال رایرنی هستیم که حتما برای جواب به درخواست های مردمی اعتباری از مرکز بگیریم.

از جمعیت ۲ میلیون نفری استان کرمانشاه ۱۷۰ نفر زیرپوشش بهزیستی است که ۴۵ هزار از آنان از این نهاد حمایتی ماهیانه مستمری می گیرند.

در سفر ۲۳ تیرماه رییس جمهور و هیات دولت به استان کرمانشاه بیش از ۳۳ هزار میلیارد تومان اعتبار برای اجرای ۲۰۰ طرح در بخش های مختلف به استان اختصاص یافت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha