۱۳ مرداد ۱۴۰۱، ۱۳:۰۶
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 84844320
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ترافیک نیمه سنگین در آزادراه های استان قزوین

۱۳ مرداد ۱۴۰۱، ۱۳:۰۶
کد خبر: 84844320
ترافیک نیمه سنگین در آزادراه های استان قزوین

قزوین - ایرنا - رییس پلیس راه استان قزوین از ترافیک نیمه سنگین در لاین شمالی آزادراه های این استان خبر داد و گفت: رانندگان هنگام عبور از راه های ارتباطی استان رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی را به عمل آورده و از هرگونه عجله و شتاب برای رسیدن به مقصد نیز خودداری کنند.

سرهنگ فرهاد ذاکری منش روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در حال حاضر لاین شمالی آزادراه های قزوین - کرج، قزوین - رشت، قزوین - زنجان و کنارگذر شمالی قزوین با ترافیک نیمه سنگین اما روان خودروها روبرو است.

وی اضافه کرد: با توجه به تعطیلات پیش رو، از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز و از ۸ تا ۴ فردا /جمعه/ محدودیت ترافیکی در جاده قدیم قزوین - رشت، به غیر از حاملان مواد غذایی و سوخت اعمال خواهد شد.

به گفته وی، محدودیت ترافیکی در مسیر یاد شده برای دوشنبه هفته آینده و از ساعت ۸ تا ۲۴ همان روز نیز از سوی پلیس راه اعمال می شود.

سرهنگ ذاکری منش تصریح کرد: در حال حاضر تمامی تمهیدات لازم ترافیکی در سطح جاده های استان به عمل آمده و تیم های گشت و نامحسوس پلیس راه در سطح تمامی راه های اصلی، بزرگراه و آزادراه استان مستقر بوده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف رانندگی، با متخلفان برخورد خواهد شد.

رییس پلیس راه استان قزوین یادآور شد: با توجه به پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مبنی بر وقوع احتمالی بارش های رگباری در روزهای آینده، رانندگان در صورت وقوع بارش در نخستین مجتمع خدمات رفاهی مستقر در سطح راه ها توقف کرده و پس از فروکش شدن از شدت بارش، ادامه مسیر دهند و در طول مسیر نیز ضمن رعایت فاصله طولی، از صحبت کردن با سرنشینان خودرو و استفاده از تلفن همراه در هنگام رانندگی خودداری کنند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha