۸۳ هزار بسته معیشتی با همت خیرین بازار برای نیازمندان فارس تهیه می‌شود

شیراز-ایرنا-مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان سپاه فجر فارس گفت: رزمایش کسبه حسینی با هدف توزیع بیش از ۸۳ هزار بسته معیشتی بین اقشار کم‌برخوردار با اولویت کارگران صنفی به مناسبت ماه محرم در حال برگزاری است که در این اقدام نیک‌، معتمدین و خیرین بازار زیرساخت مهم و اصلی جذب و توزیع این کمک‌ها هستند.

به گزارش ایرنا، پاسدار مهدی دوکوهکی پنجشنبه در حاشیه جلسه هماهنگی رزمایش سراسری “ عاشقان ثارااله “ در محل اتاق اصناف مرکز استان فارس اظهار کرد: دومین رزمایش سراسری کاسبان حسینی با نام “ عاشقان ثارالله “ و با مشارکت اتاق های اصناف و اتحادیه های صنفی سراسر استان برگزار می‌شود.
مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان سپاه فجر فارس ادامه داد: مرحله دوم رزمایش توزیع کمک‌های معیشتی با عنوان "کسبه حسینی" با شعار "هر واحد صنفی یک بسته معیشتی" در ماه محرم ۱۴۰۱ اجرا خواهد شد.
دوکوهکی افزود: برابر ابلاغ دریافتی از سوی سازمان بسیج اصناف کشور از روز عاشورای حسینی این رزمایش بزرگ با هدف کمک به کارگران کم برخوردار فعال در حوزه اصناف با مشارکت اتاق های اصناف و اتحادیه های صنفی سراسر استان فارس همچون دیگر نقاط کشور آغاز می شود.
مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان سپاه فجر فارس هدف از اجرای رزمایش کسبه حسینی را توزیع یک میلیون و ۵۰۰ هزار بسته معیشتی بین اقشار کم برخوردار با اولویت کارگران صنفی در سطح کشور دانست و با اشاره به سهم بیش از ۸۳ هزار استان فارس در این حرکت گفت :معتمدین و خیرین بازار را زیر ساخت مهم و اصلی جذب و توزیع این کمک‌ها هستند که مشارکت اتاق های اصناف و اتحادیه های صنفی در این رزمایش قابل تقدیر است که با لطف خدا در روزهای پایانی ماه محرم حسینی و نزدیک شدن به روز بسیج اصناف ، کسبه و بازاریان سراسر استان فارس با اجرای این رزمایش بار دیگر مواسات و همدلی خود را به نمایش خواهند گذاشت.
دوکوهکی با بیان اینکه کسبه و بازاریان در تمامی دوران ها در فعالیت های عام المنفعه پیشگام بوده اند، اظهار داشت: نقش اصناف در پیروزی انقلاب اسلامی، دوران هشت سال دفاع مقدس در حضور مستقیم با نبرد با دشمن بعثی و پشتیبانی جنگ و امروز بعنوان سربازان خط مقدم اقتصاد مقاومتی نقش بی بدلیل و پررنگی ایفا کرده اند.
وی با اشاره به یاری رسانی اصناف به آسیب دیدگان از شیوع کرونا ابراز داشت: کسبه و بازاریان فارس به ویژه اصناف شیراز از جمله شهرهایی پیشرو بودند که بدون دستور دولتی داوطلبانه محل کسب خود را برای پیشگیری از شیوع کرونا تعطیل کردند و دیدیم چگونه در شرایط رکود بازار در آن مقطع زمانی سلامت همشهریان خویش را بر درآمد رفاهی خود ارجح دانستند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha