۱۲ مرداد ۱۴۰۱، ۱۸:۳۶
کد خبرنگار: 1450
کد خبر: 84843709
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرپرست فرمانداری پلدختر: روسای بانک‌ها در شرایط سخت معیشتی کمک حال مردم باشند

خرم آباد- ایرنا- سرپرست فرمانداری پلدختر گفت: مدیران بانک های این شهرستان در شرایط اقتصادی و وضعیت سخت و نابسامان معیشتی کمک حال مردم باشند.

به گزارش خبرنگار ایرنا در پلدختر، حمید خادم روز چهارشنبه در جلسه شورای بانک های شهرستان پلدختر بر ضرورت مراعات وضعیت معیشتی مردم در پرداخت تسهیلات بانکی از سوی مدیران بانکها تاکیدکرد و اظهارداشت: برخی مردم پلدختر سوای سایر نقاط کشور علاوه بر تحمل بار وضعیت سخت معیشتی امروز هنوز با مشکلات ناشی از سیل سال ۹۸ و خشکسالی ها نیز دست و پنجه نرم می کنند و این وظیفه بانک ها در قبال رعایت حال مردم را سنگین تر می کند.

وی مطابق خواسته دولت برپیدا کردن راه حل قانونی بانک ها برای پاسخگویی به مردم، تاکید کرد و افزود: مدیران بانک ها باید شجاعت داشته و برای حل مسائل و مشکلات سد راه مردم راه حل قانونی ارائه دهند.

سرپرست فرمانداری پلدختر همچنین بر لزوم رعایت اخلاق در برخورد با ارباب رجوع از سوی مدیران تاکیدکرد و گفت: متاسفانه دیده شده برخی مدیران برخوردهای سخت‌گیرانه نسبت به ارباب رجوع دارند و علت آن را به کارگیری راه های قانونی می دانند، اما انتظار می رود، مدیران بانک ها در این شهرستان ضمن رعایت قوانین، حال شهروندان را در این وضعیت سخت معیشتی مراعات کنند.

وی ضرورت رعایت حال مردم از سوی بانک ها را اولویت دانست و افزود: باتوجه به این مطلب که دولت بدنبال کم کردن نارضایتی‌ها می باشد، مدیران بانکها در پرداخت تسهیلات بانکی شجاعت داشته و در این زمینه به جای سرگردانی مردم، برای تسهیل کار آنان، راه حل قانونی پیدا کنند.

خادم با بیان این که بانک ها در پرداخت تسهیلات اشتغال با مردم همکاری کنند، یادآورشد: بانک های عامل نهایت همکاری را با مردم انجام دهند زیرا آنها انتظار دارند مشکلات آنها در این حوزه به حداقل برسد و هنگامی که دولت تسهیلاتی را برای ایجاد فرصت های شغلی به شهرستان اختصاص می دهد، بانک ها تلاش کنند تا این تسهیلات در کمترین زمان ممکن و با سهولت در اختیار متقاضیان قرار گیرند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha