آب شرب همه شهرها و روستاهای سیل‌زده فارس وصل شد

شیراز-ایرنا-مدیرعامل و رئیس ستاد بحران شرکت آبفا فارس گفت: با تلاش شبانه روزی،‌ آب شرب همه شهر ها و روستاهای آسیب دیده در بارندگی و سیل‌های روزهای گذشته وصل شده و آبرسانی در این مناطق به روال معمول بازگشته است.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی شرکت آبفا استان فارس، علی جان صادق پور چهارشنبه در این باره اظهار کرد: درپی بارندگی روزهای گذشته در برخی شهرستان های استان فارس، سیل های ناشی از این بارندگی ها به زیرساخت های آبرسانی ۷ شهر و ۱۶۳ روستا در ۱۹ شهرستان استان، آسیب های جدی وارد نمود که با همت و تلاش شبانه روزی گروه های فنی و اتفاقات آب شرکت آبفا فارس و امور و ادارات آبفا تابعه، تاسیسات آب شرب همه ی شهرهای دچار بحران به صورت موقت ترمیم و وصل شده است.

مدیرعامل و رئیس ستاد بحران شرکت آبفا فارس ادامه داد:آب شرب ۱۶۳ روستایی که سیل های ناشی از بارندگی های اخیر زیرساخت های آبرسانی آنها را دچار تخریب نموده بود نیز مرمت شده است و آبرسانی به مردم این روستاها روال عادی را طی می کند.

صادق پور در خصوص عملیات بازسازی تاسیسات آب شرب این روستاها گفت: مأمورین اتفاقات شرکت آبفا فارس با تلاش و کار شبانه روزی آب شرب شهر ها و روستاهای آسیب دیده را به طور موقت وصل نمودند تا مردم شریف استان در تابستان جاری با مشکلات کم آبی یا بی آبی مواجه نباشند.

وی ابراز امیدواری کرد تا با تخصیص های مالی ویژه توسط متولیان امر، به زودی ترمیم و بازسازی دائم و همچنین محکم سازی تاسیسات آبرسانی آسیب دیده در سیل انجام پذیرد.

به گزارش ایرنا، از روز سه‌شنبه چهارم تا دوشنبه ۱۰ مرداد ماه،مناطق مختلف استان فارس با جاری شدن روان و آب گرفتگی معابر، سیلابی شدن رودخانه های فصلی، صاعقه و خسارت در اثر باد شدید رو به رو شد.

این. گزارش می‌افزاید: با پایان یافتن این بارندگی‌ها؛ در روستاهایی که تأسیسات آبرسانی آنها آماج سیل قرار گرفته و دچار آب بردگی شده بودند،ترمیم تاسیسات آبرسانی و وصل مجدد جریان آب شرب، آبرسانی به مردم به صورت سیار و مستمر بوسیله تانکرهای آبرسان انجام شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha