۱۲ مرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۵۸
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 84843292
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

۱۶۰ هکتار به محدوده شهر زنجان اضافه شد

زنجان – ایرنا – با تصویب اعضای کارگروه امور زیربنایی استان، ۱۶۰ هکتار از اراضی پیرامون "گرده داغ " واقع در شمال شهر زنجان حدفاصل بین روستای "پایین کوه" و "دو اسب" به محدوده این شهر الحاق شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این اراضی دولتی بوده و الحاق و واگذاری آنها، در راستای مولدسازی دارایی های دولتی برای تامین هزینه برای ایجاد زیرساخت ها در پروژه های نهضت ملی مسکن استان است.

استاندار زنجان در این جلسه الحاق این محدوده به شهر زنجان را مصداق تبدیل داشته ها به احسن عنوان کرد و گفت: ما در استان مواردی این چنینی متعددی داریم ولی از تبدیل آنها به امور احسن، ابا و ترس داریم.

محسن افشارچی به لزوم همراهی هر چه بیشتر مدیران در مولدسازی دارایی های مازاد دولتی تاکید کرد و اظهار داشت: از آورده الحاق ۱۶۰ هکتار زمین دولتی به شهر زنجان، در جهت تامین اعتبار برای بازآفرینی شهری و استحصال آب نیز بهره گرفته خواهد شد.

وی همچنین از خرید زمین متعلق به بنیاد مستضعفان به مساحت هزار هکتار در اراضی لیل آباد واقع در شمال غربی شهر زنجان اشاره کرد و گفت: خرید این زمین با قیمت کارشناسی به اداره کل راه و شهرسازی واگذار خواهد شد.

گفتنی این محدود هزار هکتاری مابین جاده فرودگاه زنجان و جاده تهم واقع است.

به گزارش ایرنا در این جلسه احداث پارک علم و فناوری استان زنجان در محدوده اراضی ۱۶۰ هکتاری جدید اضافه شده به شهر زنجان به تصویب اعضای کارگروه امور زیربنایی رسید.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha