۱۲ مرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۳۸
کد خبرنگار: 3113
کد خبر: 84843263
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استقرار گنبد آهنین در شهرک‌های مجاور غزه از ترس تهدیدات جهاد اسلامی

تهران-ایرنا- رژیم صهیونیستی در پی تهدیدات جنبش جهاد اسلامی فلسطین پس از اسارت شیخ «بسام السعدی» از رهبران این جنبش، سامانه گنبد آهنین را در شهرک‌های صهیونیستی مجاور باریکه غزه مستقر کرد.

به گزارش ایرنا، شیخ بسام السعدی از رهبران بارز جنبش جهاد اسلامی فلسطین است دوشنبه شب در حمله نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین در کرانه باختری به اسارت صهیونیستها درآمد و به دنبال آن، گروهان های قدس شاخه نظامی این جنبش در بین نیروهای خود در سراسر فلسطین اعلام آماده باش کرد و  نیروها و مجاهدان خود را فراخواند.

در پی هشدار گروهان‌های قدس به صهیونیستها، روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارانوت» گزارش داد که رژیم صهیونیستی از ترس واکنش مقاومت به بازداشت شیخ «بسام السعدی»، جاده‌ها و محورهای نزدیک به مرزهای نوار غزه را مسدود کرده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی دیروز همچنین گفتند که نهادهای امنیتی و نظامی این رژیم نگران حمله با استفاده از موشک‌های «کورنت» به اهداف صهیونیستها در نزدیک نوار غزه هستند.

شبکه القدس نیز ویدئوی اختصاصی منتشر کرد که نشان می‌دهد پایگاه‌های نظامی رژیم صهیونیستی در مرز شرقی نوار غزه به دنبال آماده باش گروهان های قدس تخلیه شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha