۱۲ مرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۳۳
کد خبرنگار: 965
کد خبر: 84843184
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عضو شورای اسلامی شهر اهواز:اختلافی میان اعضای این شورا وجود ندارد

اهواز - ایرنا - نامزد ریاست سال دوم شورای اسلامی شهر اهواز با تبریک به سیاوش محمودی برای کسب اعتماد ادامه ریاست وی بر این شورا گفت: هیچ اختلافی میان اعضای این شورا برای حل مشکلات مردم وجود ندارد و رای امروز نشانه‌ای از اختلاف میان اعضا نیست.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید محمد علی پورموسوی روز چهارشنبه در شصت و پنجمین جلسه رسمی در صحن علنی این شورا پس از پایان رای گیری و انتخاب محمودی به عنوان رییس افزود: این رای اعتماد شورای شهر به وی است که برای وی در ادامه کار آرزوی توفیق می‌کنیم.

وی با رد هرگونه اختلاف در میان اعضای شورای شهر اهواز ادامه داد: این رای ها بر اساس قانون و اخلاق است و اعتقاد دارم رای نمایندگان به عنوان ناموس نمایندگی است که باید به آن متعهد باشد.

این عضو شورای اسلامی شهر اهواز گفت: تمام اعضای این شورا به عنوان یک تیم قوی و متحد تلاش می‌کنند تا امور شهری به سمت مطلوب و بهینه پیش رود و این اختلاف سلیقه ها موجب خلل در کار نمی شود و همکاری همه اعضا ادامه دارد.

وی ادامه داد: ششمین دوره شورای اسلامی شهر اهواز نقد خردمندانه در مجموعه شورا را دنبال می‌کند و در این راستا خود را متعهد می‌دانیم تا با کسانی که برای مردم اهواز خدمت می‌کنند کمک کنیم.

پورموسوی ادامه داد: کارها همزمان با نقد و نظارت جدی باید به صورت جدی ادامه یابد تا همه چیز به نفع مردم اهواز رقم بخورد و شهر اهواز ثمر این کار و همدلی برای خدمت رسانی را بچشد.

انتخاب مجدد هیات رییسه شورا نشان از اعتماد مجدد است

رییس منتخب شورای شهر اهواز نیز در این نشست، انتخاب مجدد اعضای هیات رییسه سال اول شورای شهر اهواز برای دومین سال پیاپی را نشان از اعتماد مجدد اعضای شورا دانست و گفت: هیات رییسه شورای شهر اهواز در چوب قانون به وظایف قانونی خود عمل می‌کند و به دنبال این است که سالی ویژه و متفاوت از پارسال در بخش های مختلف با همکاری همه اعضای شورا را رقم زند.

سیاوش محمودی ادامه داد: به زودی نشستی با خبرنگاران برگزار می شود تا ضمن تشریح اقدام‌های این شورا در سال نخست، اهداف و برنامه های این شورا در سال دوم نیز تشریح شود.

عذرخواهی از مردم اهواز بابت کاستی مدیریت شهری

عضو هیات رییسه شورای شهر اهواز نیز در این نشست گفت: از همه شهروندان اهواز بابت همه کاستی‌ها در فعالیت این شورا در دوره ششم اهواز عذرخواهی می‌کنیم.

عادل شیشه گری با اشاره به اتمام نخستین سال فعالیت ششمین دوره شورای شهر اهواز گفت: اعضای این شورا تمام هم و غم خود را در دوره یکساله گذشته برای حل مشکلات این شهر به کار گرفتند و کارهایی برای تثبیت وضعیت مدیریت شهری انجام شده است.

وی با بیان اینکه با وجود اقدام های صورت گرفته، بدون شک نیاز به ارتقای خدمت رسانی به شهر در اهواز وجود دارد ادامه داد: تحقق این موضوع تنها با تلاش شبانه روزی ممکن است.

انتخابات هیات رییسه دومین سال فعالیت ششمین دوره شورای اسلامی شهر اهواز در این نشست برگزار شد و محمودی به عنوان رییس و حجت اله زارع زاده با هشت رای به عنوان نایب رییس انتخاب برای دومین سال پیاپی در سمت خود باقی ماندند.

انتخاب چهار عضو اعضای هیات رییسه با هشت رای و پنج رای سفید و همچنین انتخاب چهار عضو این شورا تنها با یک نامزد از نکات قابل تامل این انتخابات بود.

این نشست به صورت مستقیم از شبکه های اجتماعی پخش می‌شد.

اعضای هیات رییسه تعیین شده به مدت یک سال عهده دار این سمت هستند. شورای کلانشهر اهواز دارای ۱۳ عضو است.

همچنین در این نشست همچنین فعالیت یکساله شورای شهر اهواز در قالب کلیپی به نمایش درآمد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha