طرح های ویژه توسعه بیمارستان تامین اجتماعی قائمشهر راه اندازی می شود

ساری - ایرنا - رییس بیمارستان ولیعصر قائمشهرگفت : در راستای توسعه فعالیت ها و ارائه خدمات بیشتر به بیماران سه بخش ویژه در این بیمارستان بزودی راه اندازی می شود .

به گزارش خبرنگار ایرنا ،یزدان اکبری روز چهارشنبه در بازدید از دفتر ایرنا مرکز مازندران افزود : این بخش ها شامل  ای سی یو ( بخش بیماران حاد مغزی ) ، آی سی یو و سی سی یو بخش بیماران قلبی است.

وی ادامه داد : با راه اندازی این بخش ها سطح ارائه خدمات به بیماران افزایش و کیفیت کارهای درمانی نیز افزایش می یابد . 

رییس بیمارستان ولیعصر قائمشهر همچنین عنوان کرد :  تا پایان امسال پنج پزشک فوق تخصص قلب از جمله اکومری ، الکتروفیزیولوژیست و آنژیوگرافی در این بیمارستان آغاز بکار می کنند تا خدمات رسانی بیشتری به بیماران ارایه شود.

وی ابراز امیدواری کرد که بافعال شدن این رشته های فوق تخصصی  در این بیمارستان به عنوان یک بیمارستان در رده بالا همچون بیمارستان جراحی قلب شهید رجایی در تهران مبدل شود که در شان مردم استان های شمالی است.

رییس بیمارستان ولیعصر قائمشهر از این بیمارستان به عنوان یک مرکز درمانی قلب که پنج استان مازندران ، گیلان ، گلستان ، سمنان وخراسان شمالی را خدمات می دهد نام برد ، گفت : ماهانه حدود ۷۰ بیمار در این مرکز جراجی قلب بر روی آنها انجام می شود .

وی ادامه داد :  همچنین ماهانه ۴۰۰ مورد آنژیو گرافی قلب در بخش قلب این بیمارستان انجام می شود که ۱۰ درصد مواد آنژیو به فنرگذاری منتج می شود .

به گفته اکبری پارسال بیش از چهار هزار مورد فنرگذاری در این بیمارستان انجام شد که با توجه به هزینه میلیونی انجام این کار درمانی در بخش خصوصی ، این بخش از خدمت بیمارستان نقش بسزایی را در کاهش هزینه های درمانی مردم ایفا می کند . 

وی از برنامه توسعه ای بیمارستان ولیعصر به عنوان اقدام دیگر برای افزایش خدماتدهی به بیماران اشاره و تصریح کرد : تعداد تخت های بستری این بیمارستان از ۲۵۶ به ۳۲۴ تخت افزایش یافته است و آماده بهره برداری است .

طرح های ویژه توسعه بیمارستان تامین اجتماعی قائمشهر راه اندازی می شود

رییس بیمارستان ولیعصر قائمشهر از این بیمارستان به عنوان مرکز منطقه ای که خدماتدهی گسترده ای را به مردم از اقصی نقاط مازندران و همچنین استان های شمالی کشور ارائه می کند نام برد و گفت : انجام اقدامات درمانی همچون آنژیوگرافی مغزی از جمله مواردی که بدون هزینه برای بیماران در این مرکز انجام می شود . 

وی اضافه کرد : یک فوق تخصص مغز ۲ روز در ماه در این بیمارستان حضور می یابد که در چهار ماه اخیر ۹۱ بیمار مغزی معاینه و درمان شدند .

به گفته اکبری این بیمارستان بسترهای لازم برای شیمی درمانی سرپایی را فراهم کرده است که در صورت صدور مجوز از سوی دانشگاه علوم پزشکی این بخش نیز راه اندازی خواهد شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha