رقابت های تکواندو بسیج کشور در بخش بانوان به میزبانی البرز آغاز شد

کرج-ایرنا- رقابت های تکواندو بسیج کشور در بخش بانوان از صبح روز چهارشنبه در مجتمع فرهنگی آموزشی امام علی (ع) محمدشهر کرج آغاز شد.

مسوول  کمیته برگزاری مسابقات قهرمانی تکواندوی بسیج کشور در گفت وگو با ایرنا گفت: در این دوره از رقابت ها که به مدت یک روز برگزار می شود ۲۰۰ تکواندوکار خانم در سن پایه جوانان و بزرگسالان با یکدیگر رقابت می کنند.

«رحیم اسفندیاری» با بیان اینکه ورزشکاران ۲۹ استان کشور در این دوره از رقابت ها حضور دارند اظهار داشت:  این ورزشکاران در اوزان مختلف در ۲  رشته پومسه و کیوروگی با یکدیگر به مبارزه می پردازند.

وی با بیان اینکه این رقابت ها برای انتخاب تیم ملی با هدف حضور در مسابقات سیزم (نیروهای مسلح) برگزار می شود، گفت: همچنین منتخبین این دوره از مسابقات برای باشگاه مقاومت کشور انتخاب  و در مسابقات سیزم و نیروهای مسلح کشور شرکت می کنند.

اسفندیاری در بخش دیگری از سخنان خود به پایان یافتن بخش آقایان رقابت های تکواندو بسیج کشور در شب گذشته  افزود: البرز، مازندران و تهران به ترتیب موفق به کسب مقام های اول تا سوم را در بخش آقایان شدند.

وی ادامه داد: در مجموع حدود ۲۴۰ تکواندوکار آقا و ۲۰۰ تکواندوکار خانم در سن پایه جوانان و بزرگسالان طی سه روز به رقابت پرداختند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha