۱۱ مرداد ۱۴۰۱، ۲۳:۲۹
کد خبر: 84842670
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

البرز قهرمان مسابقات تکواندو بسیج کشور در بخش آقایان  شد

کرج- ایرنا- البرز قهرمان رقابت های تکواندو بسیج کشور در بخش آقایان که هم اکنون به میزبانی این استان در مجتمع فرهنگی آموزشی امام علی (ع) محمدشهر در حال برگزاری است، شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مسوول  کمیته برگزاری مسابقات قهرمانی تکواندوی بسیج کشور عصر سه شنبه در حاشیه برگزاری این رقابت ها در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه این دوره از مسابقات فضای خوبی را فراهم کرد تا بتوانیم البرز و ورزشکاران آن را به کشور معرفی کنیم گفت: همچنین تیم‌های مازندران و تهران به ترتیب مقام های اول و سوم را در بخش آقایان از آن خود کردند.

 «رحیم اسفندیاری» با اشاره به اینکه بخش بانوان این دوره از رقابت ها از فردا آغاز می‌شود تصریح کرد: این رقابت ها برای انتخاب تیم ملی با هدف حضور در مسابقات سیزم (نیروهای مسلح) برگزار می شود.

وی ادامه داد: ورزشکاران رزمی ۲۹ استان کشور در اوزان مختلف در ۲  رشته پومسه و کیوروگی به استان البرز آمده  و با یکدیگر به مبارزه می پردازند.

اسفندیاری گفت: همچنین منتخبین این دوره از مسابقات برای باشگاه مقاومت کشور انتخاب  و در مسابقات سیزم و نیروهای مسلح کشور شرکت می کنند.

وی ادامه داد: در مجموع حدود ۲۴۰ تکواندوکار آقا و ۲۰۰ تکواندوکار خانم در سن پایه جوانان و بزرگسالان طی سه روز به رقابت می پردازند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha