۱۱ مرداد ۱۴۰۱، ۱۸:۲۱
کد خبرنگار: 1824
کد خبر: 84842259
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

طغیان رودخانه در قلعه‌گنج مانع رسیدن آمبولانس شد و بیمار جان باخت
عکس آرشیوی است

جیرفت-ایرنا- بیمار اهل روستای گارو در بخش رَمِشک قلعه‌گنج در انتظار اورژانس بود که آمبولانس به علت طغیان رودخانه نتوانست به محل برسد و هرچند تکنسین اورژانس با موتورسیکلت خود را به روستا رساند اما دیر شده بود و بیمار علایم حیاتی نداشت.

به گزارش ایرنا این اتفاق امروز (سه‌شنبه) در بخش رمشک در ۱۶۰ کیلومتری مرکز شهرستان قلعه گنج رخ داد و بنا به گفته متولیان، بیماری بانوی ۶۰ ساله نیز مشکل قلبی بوده است.

وحید رمشکی رییس شورای شهر رمشک گفت:قبل از ظهر امروز یک خانواده در روستای گارو در تماس با اورژانس ۱۱۵ خواستار اعزام بیمار به مراکز درمانی شدند اما آمبولانس حین عبور از رودخانه به دلیل طغیان آب نتوانست عبور کند.

به گفته وی یک نفر از نیروهای اورژانس از خودرو پیاده شد و پس از عبور از آب با موتورسیکلت به روستای گارو رفت که وضعیت بیمار را بررسی کند اما بیمار به علت شرایط بیماری جام خود را از دست داده بود.

رمشکی اظهارداشت: اهالی روستا برای دسترسی به شهر از روی ماسه های شنی اطراف روستا یا با دور زدن روستا از طرف بیابان و تپه های شنی سعی می کنند به جاده دسترسی پیدا کنند.

محبوبه صادقی معاون شبکه بهداشت و درمان قلعه گنج نیز با تایید این رویداد گفت: براساس گزارش رسیده از همکاران بیمار خانم حدود ۶۶ سال داشته است.

وی افزود: تکنسین اورژانس خود را با موتورسیکلت به روستا رسانده اما بیمار علایم حیاتی نداشته است.

تلاش برای ایجاد دسترسی

مصیب سالاری معاون سیاسی- اجتماعی فرمانداری قلعه گنج در این خصوص گفت: بنابر گزارش رسیده عارضه قلبی و ایست قلبی علت فوت بیمار بوده است.

به گفته وی،معمولا ایست قلبی فرصت چندانی به بیمار نمی دهد.

سالاری افزود: درخصوص جاده طی هماهنگی های انجام شده با اداره راهداری قرار شده دستگاه های راهسازی از کناره رودخانه و کوه ها یا از مسیر تپه های ماسه بادی به صورت موقت مسیری برای تردد اهالی بازگشایی کنند.

شهرستان محروم قلعه‌گنج در ۴۲۰ کیلومتری جنوب مرکز استان کرمان قرار دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha