نشست‌های مطالعاتی کتاب «طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن کریم» در استان سمنان برگزار می‌شود

سمنان- ایرنا- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر جهاد تبیین گفت: ۱۰ نشست تبیینی با موضوع سیر مطالعاتی کتاب «طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن کریم» نوشته رهبر معظم انقلاب با حضور جوانان سنین سوم دبیرستان تا دانشگاهی از ابتدای سال تا کنون برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام غلامرضا قندهاری روز سه‌شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیان کرد: این نشست‌های تبیینی همچنان بعدازظهرها با حضور شخصیت‌های برجسته ادامه دارد و جوانان علاقه‌مندان می‌توانند در آن شرکت کنند.

وی افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سال ۱۳۵۹ به فرمان امام خمینی (ره) به منظور برگزاری با شکوه‌تر جشن‌های بزرگ انقلاب اسلامی تاسیس شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: این شورا وظیفه سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی، نظارت و اجرای مراسم آیینی و تبیینی در مناسبت‌های ملی، مذهبی و انقلابی را بر عهده دارد.

قندهاری بیان کرد: هدف از مراسم تبیینی این است که در روایت‌ها جای ظالم و مظلوم عوض نشود و ظلم‌هایی که به مردم رفت فراموش نشود. 

وی افزود: برگزاری مراسم روزهایی مانند روز جمهوری اسلامی، سالروز رحلت امام خمینی (ه)، سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد، سالروز حادثه بمب‌گذاری هفتم تیر، سالروز شهادت محمدعلی رجایی، کشتار ۱۷ شهریور، ۹دی، سالروز قیام خونین مردم قم، پیروزی انقلاب اسلامی، روز قدس و هر زمان که اتفاقات غیرمترقبه مانند توهین به اسلام یا قرآن در هرجای دنیا روی دهد بر عهده شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: در ماموریت جدیدی که مقام معظم رهبری بر عهده این شورا گذاشته‌اند، در مراسم مناسبت‌هایی مانند روز زن و عید غدیر نیز ایفای نقش می‌کند.

قندهاری ابراز داشت: تاکید مقام معظم رهبری بر جهاد تبیین و جدی گرفتن جوانان، بانوان و هیات اندیشه‌ورز است بنابراین نشست‌های تبیینی با حضور جوانان و با استفاده از شخصیت‌های اثرگذار اهل تبیین برگزار می‌شود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha