رژیم صهیونیستی محورهای نزدیک نوار غزه را بست/ هراس تل آویو از موشک های "کورنت"

تهران - ایرنا - به دنبال اسارت «بسام السعدی» از رهبران جنیش جهاد اسلامی فلسطین، رژیم صهیونیستی صبح امروز از ترس واکنش‌ گروه‌های مقاومت، محورهای نزدیک به نوار غزه را بست.

به گزارش ایرنا، روزنامه صهیونیستی «یدیوت آحارانوت» روز سه شنبه خبر داد که رژیم صهیونیستی از ترس واکنش به اسارت «بسام السعدی» از رهبران جنبش مقاومت جهاد اسلامی، جاده‌ها و محورهای نزدیک به مرزهای نوار غزه را مسدود کرد.

السعدی یکی از رهبران جنبش مقاومت جهاد اسلامی است که دیشب از سوی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در جنین، به اسارت گرفته شد.

رسانه های رژیم صهیونیستی امروز گفتند که نهادهای امنیتی و نظامی این رژیم نگران حمله با استفاده از موشک های "کورنت" به اهداف صهیونیستها در نزدیک نوار غزه هستند.

به گزارش المیادین، السعدی در درگیری با نظامیان صهیونیست مجروح شده و اکنون از وضعیت سلامت او اطلاعی در دسترس نیست.

برخی گزارش‌ها حکایت از آن دارد که السعدی از ناحیه شکم هدف گلوله قرار گرفته است.

بیمارستان دولتی جنین نیز اعلام کرد که همسر السعدی در جریان عملیات بازداشت زخمی و به بخش اورژانس بیمارستان منتقل شده است.

رژیم صهیونیستی محورهای نزدیک نوار غزه را بست

در حمله دوشنبه شب صهیونیست‌ها به اردوگاه جنین همچنین یک جوان فلسطینی به نام م«ضرار ریاض الکفرینی» از ناحیه سر هدف قرار گرفت و به شهادت رسید.

به دنبال حمله نیروهای رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین، شهادت یک فلسطینی و بازداشت یک مقام بلندپایه جنبش جهاد اسلامی، گردان‌های‌های سرایا القدس (شاخه نظامی جنیش جهاد اسلامی) در سراسر فلسطین اعلام آماده باش کرد.

گروه‌ها و شخصیت‌های مختلف فلسطینی نیز یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین که موجب شهادت یک جوان و بازداشت یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی شد، محکوم و اعلام کردند که رژیم صهیونیستی بهای این اقدام را پرداخت خواهد کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha