۱۰ مرداد ۱۴۰۱، ۲۲:۰۵
کد خبرنگار: 2237
کد خبر: 84841433
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده ولی فقیه در گیلان:نیروی دریایی در جنگ نقش بسزایی داشت

رشت- ایرنا- نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت اظهار داشت: در تاریخ نیروی دریایی هیچ دوره ای زیبا تر و پر افتخارتر از دوران بعد از انقلاب اسلامی ایران نیست به ویژه در جنگ تحمیلی که نیروی دریایی راهبردی جمهوری اسلامی ایران نقش بسزا و پر رنگی در دفاع از میهن داشت.

به گزارش خبرنگار ایرنا به نقل از روابط عمومی مرکز آموزش تخصص های دریایی حضرت باقر العلوم ( ع ) رشت، آیت الله رسول فلاحتی در دیدار با فرمانده مرکز آموزش تخصص های دریایی حضرت باقر العلوم(ع) رشت افزود: تاریخ نیروی دریایی به هفت هزار سال پیش بر می گردد و ایرانیان اولین دریانوردان تاریخ بشر بودند.

وی اظهار داشت: در تاریخ نیروی دریایی هیچ دوره ای زیبا تر و پر افتخار تر از دوران بعد از انقلاب اسلامی ایران نیست به ویژه در جنگ تحمیلی که نیروی دریایی راهبردی جمهوری اسلامی ایران نقش بسیار پر رنگی در دفاع از میهن داشتند.

نماینده ولی فقیه در گیلان ادامه داد: فرماندهی قدرتمند، ایمان جوانان و همراهی و پشتیبانی مردم سه عامل قدرتمند در اقتدار نیروی دریایی راهبردی جمهوری اسلامی ایران است.

ناخدا یکم منصور لشنی فرمانده مرکز آموزش تخصص های دریایی حضرت باقر العلوم (ع) رشت نیز در این دیدار گفت: نیروهای مسلح از ابتدای انقلاب اسلامی ایران همواره در حال پیشرفت بوده و دلیل این امر این است که ما فرمایشات رهبری را مانند یک سرباز گوش داده و پیرو دستورات مقام معظم رهبری هستیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha