مازندران و خراسان رضوی به سومین پیروزی متوالی والیبال قهرمانی جوانان دست یافتند

شاهرود - ایرنا - رییس هیأت والیبال شاهرود گفت: سومین روز رقابت‌های والیبال قهرمانی جوانان پسر زیر ۲۰ سال کشور با برتری تیم‌های خراسان شمالی، مازندران، خراسان رضوی و سمنان در شاهرود پیگیری شد.

سعید طبسی دوشنبه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: هشت تیم از استان‌های سمنان، سیستان و بلوچستان، مازندران، کرمان، مرکزی، خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی در گروه منطقه چهار کشور حضور دارند.

وی با بیان اینکه این رقابت‌ها از هشتم تا ۱۱ مردادماه در سالن تختی شاهرود برگزار می‌شود، ابراز داشت: از گروه (A) این دوره از رقابت ها تیم خراسان شمالی در سومین دیدار خود توانست مقابل مرکزی با نتیجه سه بر یک به برتری دست یابد در دیدار دوم کرمان با نتیجه سه بر صفر مغلوب مازندران شد.

طبسی با اشاره به اینکه رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی مقابله با کرونا در دستور کار است، ادامه داد: از گروه (B) خراسان رضوی با نتیجه نزدیک سه بر صفر خراسان جنوبی را شکست داد و سمنان میزبان با برتری سه بر صفر سیستان و بلوچستان را از پیش رو برداشت.

رییس هیأت والیبال شاهرود با بیان اینکه مازندران با سه پیروزی متوالی صدرنشین گروه(A) و خراسان رضوی نیز با همین نتیجه صدرنشین گروه(B) شد، افزود: در مرحله نیمه‌نهایی منطقه چهار کشور مازندران با سمنان و خراسان رضوی با خراسان شمالی رقابت خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات مطابق با آخرین قوانین فدراسیون جهانی والیبال برگزار می‌شود، اظهار داشت: مسابقات قهرمانی جوانان کشور در چهار منطقه با حضور هشت تیم در۲ گروه چهار تیمی انجام می‌شود و در پایان این رقابت‌ها ۲ تیم از هر گروه به دور نهایی راه خواهند یافت.

در شهرستان شاهرود ۳۰ باشگاه والیبال آقایان و بانوان فعال هستند، ۲ بانوی داور در سطح ملی در این شهرستان فعالیت دارند.

به گزارش ایرنا، شهرستان شاهرود به خاطر داشتن امکانات مناسب ورزشی، هر سال میزبان برگزاری مسابقات کشوری و نیز اردوهای آماده‌سازی تیم‌های ملی در رشته‌های گوناگون است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha