پولادگر: با برگزاری انتخابات دوچرخه‌سواری، آرامش به این رشته باز می‌گردد

تهران- ایرنا- معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: با برگزاری مجمع و انتخاب رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری از یک بحران عبور خواهیم کرد و به آرامش می‌رسیم.

به گزارش عصر دوشنبه ایرنا، مجمع فدراسیون دوچرخه‌سواری امروز با هدف تصویب اساسنامه جدید این فدراسیون برگزار شد که طی آن فرآیند انتخابات این فدراسیون مشخص و به تصویب اعضا رسید.

در حاشیه این مجمع سیدمحمود پولادگر گفت: دوچرخه‌سواری از رشته‌های مدال‌آور بوده و در چند وقت اخیر موفقیت‌های خوبی به دست ‌آورده است. با برگزاری مجمع و انتخاب رئیس جدید این فدراسیون آرامش در این مجموعه حاکم خواهد شد و باید شاهد اتفاقات خوب در این رشته ورزشی باشیم.

وی ادامه داد: زمان زیادی برای تایید و تصویب اساسنامه این فدراسیون صرف شد تا سرانجام روند کار به جریان بیافتد. در همین مدت حمایت‌های بدنه ورزش ادامه داشت و برنامه‌های فدراسیون هم به خوبی اجرایی شد اما با حضور رئیس فدراسیون این فعالیت‌ها بهتر و در شرایط مطلوب‌تری ادامه خواهد یافت. 

در ادامه، پولادگر در پاسخ به پرسش سرهنگ محمد صانعی، نماینده نیروهای مسلح در مورد اینکه آیا منعی برای ثبت‌نام سرپرست فدراسیون وجود دارد یا خیر، تاکید کرد: از لحاظ اساسنامه‌ای منعی برای ثبت‌نام سرپرست وجود ندارد اما از آنجا که باید عدالت رعایت شود، در صورت ثبت‌نام سرپرست، مسئولیت او جابه‌جا می‌شود.

در مجمع فوق‌العاده فدراسیون دوچرخه‌سواری ۲۲ مردادماه زمان ثبت‌نام نامزدهای فدراسیون دوچرخه‌سواری اعلام و برای حضور در این انتخابات ۱۰ روز کاری مصوب شد. 

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha