هاشم‌کندی: برای ورود به انتخابات دوچرخه‌سواری به جمع‌بندی نرسیده‌ام

تهران- ایرنا- سرپرست فدراسیون دوچرخه‌سواری با تاکید بر این موضوع که بدهی‌های ساختمان اداری و نیمه‌کاره فدراسیون همچنان پابرجاست گفت: برای حضور در انتخابات فدراسیون هنوز به جمع‌بندی و تصمیم‌نهایی نرسیده‌ام و باید دید در روزهای آینده چه خواهد شد.

به گزارش ایرنا، مجمع فوق‌العاده فدراسیون دوچرخه‌سواری روز دوشنبه و با هدف آغاز فرآیند انتخابات این فدراسیون برگزار شد که طی آن اساسنامه جدید دوچرخه‌سواری به تصویب اعضا رسید.

رسول هاشم‌کندی در حاشیه این مجمع و در واکنش به حضور یا عدم حضور خود در انتخابات فدراسیون دوچرخه‌سواری خاطر نشان کرد: دوران سرپرستی سختی را سپری کردم، مشکلاتی بسیاری در این برهه زمانی داشتیم که کارمان را خیلی سخت کرد اما توانستیم بر مسایل غالب شده و نتایج خوبی را نیز کسب کنیم. فعلا برای پرداختن به این موضوع زمان داریم و باید به جمع‌بندی برسم. مساله مهم این بود که بتوانم فدراسیون دوچرخه‌سواری را به آرامش برسانم که با تلاش و همتی که در مجموعه ورزش بود این تلاش‌ها ثمر بخش بود و مشکل اساسنامه فدراسیون حل شد و این مهم‌ترین کاری بود که باید انجام می‌شد که امروز شاهد اثرات آن هستیم.

سرپرست فدراسیون دوچرخه‌سواری در واکنش به این سئوال که اگر فردی از جامعه دوچرخه‌سواری سابقه دوپینگ داشته باشد آیا می‌تواند در انتخابات شرکت کند یا خیر، گفت: این موضوع را از کمیته آنتی‌دوپینگ فدراسیون جهانی استعلام گرفتیم و پاسخی که دریافت کردیم این بود که در سطح فدراسیون‌های ملی هیچ محدودیتی در این خصوص وجود ندارد و منعی در آن نیست.

وی درباره شرایط ساختمان نیمه‌کاره فدراسیون و بدهی‌های معوقه هم تصریح کرد: در مدت سرپرستی من تلاش کردیم اعزام‌ها به خوبی انجام شود و نگاهی نیز به کاهش بدهی‌ها هم داشتیم. خوشبختانه در این مدت در پیست و جاده آسیا نتایج خوبی هم کسب شد اما برخی از مسئولیت‌ها نیازمند حضور رئیس فدراسیون است و نمی‌شد در دوره سرپرستی به آن پرداخت.

هاشم‌کندی گفت: بدهی‌های جاری فدراسیون کم شده اما بدهی ساختمان همچنان پابرجا است چون مشکلاتی دارد که به لحاظ حقوقی باید رسیدگی شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha