۱۰ مرداد ۱۴۰۱، ۱۳:۲۹
کد خبر: 84840978
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

انهدام باند سارقان خودرو در تبریز با ۱۷ فقره سرقت

۱۰ مرداد ۱۴۰۱، ۱۳:۲۹
کد خبر: 84840978
انهدام باند سارقان خودرو در تبریز با ۱۷ فقره سرقت

تبریز - ایرنا - رئیس پلیس آگاهی آذربایجان‌شرقی از انهدام و دستگیری اعضاء باند چهار نفره سرقت لوازم داخل خودرو و اعتراف آنان به ۱۷ فقره سرقت در تبریز خبر داد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ ابراهیم محمودی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی سرقت لوازم داخل خودرو، پرونده در دستور کار کارآگاهان پایگاه یکم آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از تحقیقات جامع و جمع آوری دلایل و مدارک از صحنه‌های جرم، تعداد سه نفر سارق را در این ارتباط، شناسایی و دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی بیان کرد: در بازرسی از محل اختفاء متهمان، تعداد زیادی از اموال مسروقه لوازم و قطعات خودرویی از متهمان کشف، در تحقیقات به عمل آمده یک نفر مالخر دستگیر و سایر اموال مسروقه نیز شناسایی و کشف شد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده به ۱۷ فقره سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف کردند و اموال مسروقه کشف شده پس از شناسایی به مالباختگان تحویل شدند.

سرهنگ محمودی در پایان از شهروندان خواست جهت پیشگیری از سرقت داخل خودرو، از پارک وسایل نقلیه خود در نقاط خلوت و فاقد روشنایی خودداری و خودروی خود را به تجهیزات ایمنی از قبیل دزدگیر مجهز کنند.

وی همچنین به شهروندان توصیه کرد هرگونه موارد مشکوک را به پلیس اطلاع دهند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha