حمایت از فعالان رسانه ای به فرآیند توسعه شتاب می بخشد

یاسوج - ایرنا - معاون پژوهش ، برنامه‌ریزی و منابع انسانی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: حمایت از اهالی رسانه به عنوان کسانی که در رشد و تعالی همه جانبه جامعه موثرند موجب شتاب ویژه در فرآیند توسعه می شود.

به گزارش ایرنا ، ایمان سبحان نژاد  روز دوشنبه در نشست هماهنگی بزرگداشت روز خبرنگار در اداره کل آموزش و پرورش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی گفت :شهید صارمی خبرنگاری جسور و شجاع در عرصه اطلاع رسانی بود که با نثار خون خود توانست حقیقت نون والقلم را عینیت بخشد.

وی مکتب و رسالت خبرنگاران را الگو گرفته از مکتب حضرت زینب (س) دانست و افزود: همانطوری که حضرت زینب (س) روایتگر قیام تاریخی عاشورای حسینی و افشا کننده چهره یزیدیان زمانش بود ،امروزه خبرنگاران هم با تاسی از آن حضرت راوی خدمات بی بدیل نظام مقدس جمهوری اسلامی و برملا کننده نقشه های شوم دشمنان قسم خورده و تا دندان مسلح داخلی و خارجی این مرز و بوم هستند.

وی با تکریم ۱۷ مرداد ماه سالروز گرامیداشت روز خبرنگار ،آن را فرصتی مناسب برای تجلیل و تکریم این قشر فرهیخته برشمرد و گفت:خبرنگاران مهندسان افکار عمومی جامعه هستند که اگر آنها از وظیفه اصلی و اخلاق حرفه ای خود فاصله بگیرند جامعه در ابعاد مختلف دچار آسیب و انحطاط می شود.

حمایت از فعالان رسانه ای به فرآیند توسعه شتاب می بخشد

سبحان نژاد خبرنگاران را رکن مهم فرهنگسازی در جامعه دانست و گفت: خبرنگاران در فرایند مسیر توسعه نقش مهمی دارند که باید حمایت شود.
سید ولی موسوی رئیس اداره  اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد  نیز در این نشست  با تسلیت ایام محرم  از برنامه های ویژه  روز خبرنگار در آموزش و پرورش خبر داد و گفت: با همکاری بسیج رسانه‌  و آموزش وپرورش  برنامه های خوبی برای گرامیداشت  روز خبرنگار  تدارک دیده شده است که بزودی اعلام خواهد شد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha