تالار اطلاع رسانی اسناد و کتابخانه ملی جنوب کشور راه‌اندازی شد

شیراز-ایرنا-تالار اطلاع رسانی مدیریت اسناد وکتابخانه منطقه جنوب کشور در راستای اهداف سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران و به منظور تسهیل جستجو و کمک به امر پژوهش در سه بخش تالار رقومی، پایگاه های اطلاعاتی و مقالات علمی، و خدمات آرشیوی راه اندازی شد. 

  روابط عمومی سازمان اسناد وکتابخانه ملی منطقه جنوب کشور رو زدوشنبه اعلام کرد : ؛ پژوهشگران و علاقمندان می توانند در این تالار از منابع موجود در کتابخانه رقومی (دیجیتال)  سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران شامل نسخه های خطی، کتب چاپی سنگی، کتب چاپی نفیس، پایان نامه ها و منابع دیگر؛ در قسمت پایگاهها اطلاعاتی و مقالات از  پایگاههای اشتراکی  بسیاری پایگاههای اطلاعاتی و درگاه های جستجوی مقالات علمی و پژوهشی استفاده کنند.

در بخش خدمات آرشیوی نیز راهنمایی و دستیابی پژوهشگران در زمینه بازیابی اطلاعات از طریق سایت سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران و ارائه نسخه دیجیتال اسناد براساس آئین نامه نحوه دسترسی به آرشیو ملی و دستورالعمل های جاری انجام می پذیرد.

تالار اطلاع رسانی یاد شده روزانه از ساعت ۸ الی ۱۳ آماده خدمات رسانی به کاربران گرامی می باشد و کارشناسان مستقر در این تالار نیز آماده مساعدت و راهنمایی مراجعین  می باشند.

سازمان اسناد و کتابخانه ملی منطقه جنوب کشور در چهارراه حافظیه شیراز قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha