اهمیت جایگاه جهاد تبیین در جنگ رسانه‌ای نمایان می‌شود

ساری - ایرنا - معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران گفت: اهمیت جایگاه جهاد تبیین و کُنش گری در آرایش جدید رسانه ای در جنگ رسانه ای نمایان می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، امید محبی روز دوشنبه در دوره آموزش کنش گری و جهاد تبیین در آرایش جدید رسانه ای در سالن جلسات صنایع چوب و کاغذ مازندران با بیان این که، جایگاه روابط عمومی ها در آرایش جدید رسانه ای بسیار برجسته و غیرقابل انکار است، افزود: در فضای جنگ رسانه ای همه ما وظیفه داریم دستاوردهای کنونی و ادوار نظام مقدس جمهوری اسلامی را در قالب های مختلف منعکس کنیم.

وی خاطر نشان کرد:، راهبرد دشمنان و رسانه های معاند آن است که هیچ دستاورد مسوولان در کشور سفید باقی نماند و درصدد سیاه و خاکستری نشان دادن اقدامات انجام شده هستند که برای خنثی سازی این هجمه ها، هوشیاری رسانه ها و روابط عمومی ادارات دارای اهمیت است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران اضافه کرد: در فضای جنگ چند وجهی، دشمنان درصدد پاشیدن بذر ناامیدی در جامعه هستند و در این بین حتی یک بلیه طبیعی و یا سخنرانی را به یک چالش اجتماعی و بعد از آن به تهدید امنیتی تبدیل می کنند.

محبی با اشاره اهمیت رسانه و روابط عمومی در تسهیل خدمات رسانی مسوولان به مردم، گفت: اگر مدیری جایگاه رسانه را نشناسد موفق عمل نخواهد کرد و همواره باید مدیران نسبت به ارتباط گیری با روابط عمومی و رسانه ها پیشگام باشند.

وی ادامه داد: روابط عمومی ادارات باید مملو از نیروهای نخبه و باانگیزه باشند و حضور نیروی غیرخلاق در این حوزه در عصر جدید رسانه کارشناسی نیست.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران افزود: روابط عمومی ها در جهاد تبیین در صف اول اطلاع رسانی و خنثی سازی توطئه های دشمنان در جنگ رسانه ای قرار دارند و باید مدیران دستگاه های اجرایی تمام قد از کارکنان این حوزه حمایت کنند.

محبی با اشاره به دغدغه و مشکلات زیرساختی و معیشتی کارکنان روابط عمومی دستگاه های اجرایی، گفت: فعالیت روابط عمومی ها در یک ساعت اداری نمی گنجد و این کارکنان جهادی رسانه در ۲۴ ساعت شبانه روز برای جریان سازی فعالیت دارند که باید مسوولان با درک این تلاشها، همواره برای گره گشایی از دغدغه های این فعالان کارآمد بکوشند.

برگزاری مستمر دوره های آموزشی مدیران روابط عمومی مازندران در دستور کار اداره کل روابط عمومی استانداری و شورای هماهنگی روابط عمومی های مازندران قرار دارد و برگزاری این دوره نخستین مصوبه این شورا در این راستا است.

مرتضی نوربخش مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران در این خصوص گفت که در این دوره آموزشی از جمله مصوبات و برنامه های شورای هماهنگی روابط عمومی های است که به منظور آشنایی مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی، فرمانداری ها و شهرداری های سراسر استان در راستای تبیین اقدامات و دستاوردهای انقلاب و نظام و گفتمان سازی و تبیین ریشه های انقلاب اسلامی برگزار می شود.

به گزارش ایرنا، دوره یک روزه آموزشی کنش گری و جهاد تبیین در آرایش جدید رسانه ای روابط عمومی های استان مازندران با حضور سجاد خسروانیان مشاور اجرایی استاندار مازندران، مرتضی نوربخش، مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران اکبر نصرالهی، عضو هیئت علمی و رئیس دانشکده علوم ارتباطات و مطالعه رسانه در ساری در حال برگزاری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha