۹ مرداد ۱۴۰۱، ۲۳:۵۹
کد خبرنگار: 2201
کد خبر: 84840342
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۲۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرح‌های عمرانی دزفول اختصاص یافت

دزفول-ایرنا- فرماندار ویژه دزفول گفت: ۲۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات نفت برای تکمیل طرح های عمرانی دزفول اختصاص یافت.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی فرمانداری ویژه دزفول، علی فرهمندپور یکشنبه در نشستی که  پیرامون استفاده از ظرفیت‌های مسوولیت اجتماعی نفت جهت توسعه و پیشرفت شهرستان در فرمانداری دزفول برگزار شد افزود: مجموعه فرمانداری ویژه دزفول همچون گذشته بر عملکرد ادارات در راستای جذب اعتبارات نفت اختصاص یافته به شهرستان نظارت جدی دارد .
وی در این نشست که  با حضور مسوول دفتر نماینده مردم  شهرستان، معاونان سیاسی و برنامه ریزی، بازرس ویژه فرمانداری و روسای ادارات مربوطه برگزار شد  از زحمات و  پیگیری‌های نماینده مردم شهرستان برای جذب این اعتبار قدردانی کرد و گفت: این اعتبار  برای  رفع موانع موجود در مسیر اجرای طرح های  عمرانی شهرستان و تکمیل آن‌ها اختصاص یافته که باید بر اساس اولویت‌بندی میان پروژه‌ها تقسیم شوند.
وی افزود: مرکز درمان بستر بخش مرکزی، کلانتری مهرشهر، جاده بن جعفر، پل گاومیش آباد، احداث زمین چمن و دیگر طرح‌های ورزشی از جمله طرح هایی  هستند که باید با استفاده از اعتبار دریافت شده تکمیل شوند.
فرماندار ویژه شهرستان دزفول گفت: روسای ادارات مربوطه نسبت به دریافت و سهم اعتبار پروژه‌های در دست اقدام خود پیگیری‌های لازم را انجام و نسبت به استفاده مناسب از آن نظارت لازم را داشته باشند.
فرهمندپور  با بیان اینکه مجموعه فرمانداری تا حصول نتیجه و عملی شدن برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به طور جدی پیگیر این موضوع است، ادامه داد:  روسای ادارات مرتبا گزارش عملکرد خود را نسبت به پیشبرد پروژه‌های مذکور به فرمانداری ارائه دهند تا ضمن نظارت دقیق‌تر بر روند اجرایی طرح‌ها، شاهد سرعت بیشتری در پیشرفت‌شان باشیم.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha