فرمانده سپاه اراک: نهادینه شدن فرهنگ جهادی مهمترین دستاورد دفاع مقدس است

اراک - ایرنا - فرمانده سپاه ناحیه اراک گفت: نهادینه سازی فرهنگ جهادی در کشور یکی از مهمترین دستاوردهای دفاع مقدس است و اکنون با حضور جوانان بسیجی، شاهد اقدامات جهادی در بخش های مختلف هستیم.

 به گزارش خبرنگار ایرنا،سرهنگ پاسدار "محمد مهجوری" عصر یکشنبه در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده روستای آهنگران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بسیج یکی از بزرگترین نعمات انقلاب اسلامی است چراکه انقلاب اسلامی به برکت تفکر بسیج و پای کار آوردن ظرفیت های عظیم مردمی به دستاوردهای بزرگی دست پیدا کرده و همواره برای کشور فرصت ساز و مانع تهدیدات است.

وی تاکید کرد: بسیج در صحنه های دشوار، همواره خوش درخشیده و در بیماری کرونا بسیج با ارائه الگوهای موفق بزرگترین تهدیدات را به فرصت تبدیل کرد و توانست ایران اسلامی را در بین سایر کشورها مطرح کند.

فرمانده سپاه ناحیه اراک  با اشاره به حضور جهادگران از لحظات ابتدایی شروع سیل روزهای گذشته در صحنه بیان کرد: در پی وقوع سیل و ایجاد مشکلاتی برای مردم بسیجیان و جهادگران اراکی از همان ابتدای بارش ها در صحنه خدمت به مردم حاضر شدند و همگام با سایر دستگاه های خدمت رسان، در راستای کاهش آسیب ها از هیچ کوششی دریغ نکردند.

مهجوری ادامه داد: با توجه به خسارت زیادی که در روستای آهنگران به مردم این روستا وارد شده، ۱۵ گروه جهادی تخصصی از اراک در این روستا مستقر شده اند و به مردم خدمات مختلف ارائه می دهند.

وی عنوان کرد:  تخلیه گل و لای از منازل مردم، کمک به دامداران برای ساماندهی و خروج دام ها از مناطق پرخطر، تامین آب شرب، غذای گرم و سایر امکانات بهداشتی و رفاهی، ارائه خدمات درمانی و کمک به سایر دستگاه های خدمت رسان و امدادی برای فراهم نمودن سایر امکانات از جمله اقدامات جهادگران بسیجی است. 

فرمانده سپاه ناحیه اراک گفت:  فعالیت گروه‌های جهادی در روستای آهنگران، برنامه محور و با هدایت و فرماندهی سپاه در حال انجام است و امروز اولویت سپاه در مناطق سیل زده خدمت به مردم و رفع مشکلات آنها است از سوی بسیجیان و پاسداران با قوت در حال انجام است.

مهجوری خاطر نشان کرد: بسیج و سپاه با همه توان تا بازگشت شرایط عادی و ایجاد بستر مناسب برای زندگی مردم و شکل گیری روال جاری زندگی همه افراد روستا در کنار مردم روستای آهنگران حضور دارند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha