جوانان والیبالیست سمنان نخستین پیروزی در رقابت‌های قهرمانی کشور را کسب کردند

شاهرود - ایرنا - رییس هیأت والیبال شاهرود گفت: دومین روز رقابت‌های والیبال قهرمانی جوانان پسر منطقه چهار کشور با برتری تیم‌های سمنان، خراسان رضوی، کرمان و مازندران در شاهرود خاتمه یافت.

سعید طبسی یکشنبه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: هشت تیم حاضر منطقه چهار کشور در ۲ گروه شامل (A) مرکزی، کرمان، خراسان‌شمالی و مازندران و (B) خراسان‌جنوبی، سیستان و بلوچستان، سمنان و خراسان رضوی تقسیم بندی شدند.

وی با بیان اینکه تمامی مسابقات مطابق آخرین قوانین فدراسیون جهانی والیبال برگزار می‌شود، ابراز داشت: در دومین روز از این رقابت‌ها خراسان رضوی با نتیجه سه بر صفر سیستان و بلوچستان را شکست داد، مازندران هم با نتیجه مشابه سه بر صفر خراسان شمالی را مغلوب کرد، کرمان هم سه بر۲ مرکزی را از پیش رو برداشت و در دیدار پایانی سمنان توانست با نتیجه سه بر صفر خراسان جنوبی را شکست دهد.

رییس هیأت والیبال شاهرود با اشاره به اینکه مسابقات در چهار منطقه با حضور هشت تیم در۲ گروه چهار تیمی انجام می‌شود، اظهار داشت: در پایان این رقابت‌ها ۲ تیم از هر گروه به دور نهایی راه خواهند یافت.

طبسی با بیان اینکه هشت تیم نخست این دوره از مسابقات کشوری سال آینده به عنوان دسته اول معرفی می‌شوند، ابراز داشت: هشت تیم دوم به عنوان دسته دوم و تیم‌های باقیمانده به عنوان دسته سوم معرفی خواهند شد.

به گفته وی، مسابقات با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی مقابله با کرونا برگزار می‌شود.

این رقابت‌ها از هشتم تا ۱۱ مردادماه در سالن تختی شاهرود برگزار می‌شود.

گروه منطقه چهار کشور شامل هشت تیم از استان‌های سمنان، سیستان و بلوچستان، مازندران، کرمان، مرکزی، خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی هستند.

در شهرستان شاهرود ۳۰ باشگاه والیبال آقایان و بانوان فعال هستند، ۲ بانوی داور در سطح ملی در این شهرستان فعالیت دارند.

به گزارش ایرنا، شهرستان شاهرود به خاطر داشتن امکانات مناسب ورزشی، هر سال میزبان برگزاری مسابقات کشوری و نیز اردوهای آماده‌سازی تیم‌های ملی در رشته‌های گوناگون است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha